The Sales House поема продажбата на рекламното време на Cartoon в България

The Sales House поема продажбата на рекламното време на Cartoon в България

The Sales House поема от 1 януари 2021 г. продажбата на рекламното време на WarnerMedia за България. След Discovery и Viacom, това е третата голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House. На българския пазара WarnerMedia е представена със своя най- силен  детски телевизионен канал – Cartoon Network. В момента каналът се разпространява в 185 страни, влиза ежедневно в над 450 милиона домакинства по целия свят и е преведен на 33 езика.

„Cartoon Network е един от лидерите сред детските канали в голяма част от страните в Централна и Източна Европа, благодарение на отличното си програмно съдържание и разнообразния си профил. Каналът е любим за децата и има отлични резултати на гледаемост при жените на възраст между 25 и 54 години, както и при общата аудитория на възраст между 18 и 49 години.", коменитра Весела Димова, управляващ съдружник в The Sales House. Компанията се ангажира да работи, както в посока увеличение на портфолиото от клиенти и приходите от тях, така и за развитие на алтернативната реклама, където, по думите на Весела Димова, има голям потенциал.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Тръмп: Никога не сме били толкова близо до споразумение за Украйна, колкото сега
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
Времето във вторник: Сутринта - мъгли, следобед - слънце