The Sales House поема продажбата на рекламното време на Cartoon в България

The Sales House поема продажбата на рекламното време на Cartoon в България

The Sales House поема от 1 януари 2021 г. продажбата на рекламното време на WarnerMedia за България. След Discovery и Viacom, това е третата голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House. На българския пазара WarnerMedia е представена със своя най- силен  детски телевизионен канал – Cartoon Network. В момента каналът се разпространява в 185 страни, влиза ежедневно в над 450 милиона домакинства по целия свят и е преведен на 33 езика.

„Cartoon Network е един от лидерите сред детските канали в голяма част от страните в Централна и Източна Европа, благодарение на отличното си програмно съдържание и разнообразния си профил. Каналът е любим за децата и има отлични резултати на гледаемост при жените на възраст между 25 и 54 години, както и при общата аудитория на възраст между 18 и 49 години.", коменитра Весела Димова, управляващ съдружник в The Sales House. Компанията се ангажира да работи, както в посока увеличение на портфолиото от клиенти и приходите от тях, така и за развитие на алтернативната реклама, където, по думите на Весела Димова, има голям потенциал.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Мъск: Време е да пенсионираме МКС и да се съсредоточим върху Марс
Финансовият министър: Данъците няма да се повишават