Силен рекламен филм на Volkswagen за връзката между баща и син

Рекламата концепцията за семейството почти винаги е жизнерадостно-позитивна - то внася асоциации с веселие, комфорт или смисъл в живота за зрителя. Рекламите с чувство за хумор също обичат забавните абсурди в семейството. Но рядко се случва рекламата да заложи на сериозен и откровен поглед върху един от най-фундаменталните човешки проблеми - болката, причинена от трудната връзка между баща или майка и пораснало дете.

От Volkswagen настъпват смело в тази територия и успяват, разказва изданието за маркетинг Adweek. Правят го с тази силна и майсторски изработена филмова реклама. Тя разказва за пораснал син и неговия възрастен баща. Бащата е обсебен от своя ретро автомобил VW, като в същото време непрекъснато критикува сина си и го засяга директно, че не е достатъчно добър... във всичко.

По инициатива на майката двамата предприемат сами кратко пътуване в провинцията, при което синът на няколко пъти едва сдържа нервите си заради тежкото общуване. По време на пътуването им има и много весели моменти. Накрая става ясно колко важно е било. 

Рекламата е датска и се казва "Поколения". Тя е дело на криейтив агенция Very Agency в Копенхаген, по идея на Суне Сванборг Соренсен. Сценарият, написан от Соренсен, не е революционен и не разказва нищо кой знае колко изключително - просто за връзката между син и баща, и може би затова успява да се докосне до сърцата на много зрители.

Друго отличително качество на филма в маркетингово отношение е, че той е умело разказана и добре режисирана история, в която продуктът - колата Volkswagen, се вписва като естествена и необходима част. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ