Силен рекламен филм на Volkswagen за връзката между баща и син
Рекламата концепцията за семейството почти винаги е жизнерадостно-позитивна - то внася асоциации с веселие, комфорт или смисъл в живота за зрителя. Рекламите с чувство за хумор също обичат забавните абсурди в семейството. Но рядко се случва рекламата да заложи на сериозен и откровен поглед върху един от най-фундаменталните човешки проблеми - болката, причинена от трудната връзка между баща или майка и пораснало дете.
От Volkswagen настъпват смело в тази територия и успяват, разказва изданието за маркетинг Adweek. Правят го с тази силна и майсторски изработена филмова реклама. Тя разказва за пораснал син и неговия възрастен баща. Бащата е обсебен от своя ретро автомобил VW, като в същото време непрекъснато критикува сина си и го засяга директно, че не е достатъчно добър... във всичко.
По инициатива на майката двамата предприемат сами кратко пътуване в провинцията, при което синът на няколко пъти едва сдържа нервите си заради тежкото общуване. По време на пътуването им има и много весели моменти. Накрая става ясно колко важно е било.
Рекламата е датска и се казва "Поколения". Тя е дело на криейтив агенция Very Agency в Копенхаген, по идея на Суне Сванборг Соренсен. Сценарият, написан от Соренсен, не е революционен и не разказва нищо кой знае колко изключително - просто за връзката между син и баща, и може би затова успява да се докосне до сърцата на много зрители.
Друго отличително качество на филма в маркетингово отношение е, че той е умело разказана и добре режисирана история, в която продуктът - колата Volkswagen, се вписва като естествена и необходима част.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Ето как обядът на милиардер във верига за бързо хранене вдигна акциите на няколко компании с 30 процента
Лидерство |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |7 типични черти на успешните хора
Управление | Advertorial |Един 3-секунден трик, с който ще впечатлите всеки по телефона
Техники за успех | Advertorial |Притча: Къщата, в която ще живееш утре
Маркетинг | Advertorial |БСП и ВМРО събрали над 310 хил. подписа за референдум за АЕЦ „Белене”
България | Advertorial |По света и у нас през март
Маркетинг | Advertorial |10 съвета за начинаещи мениджъри
Управление | Advertorial |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.