"Следваща спирка: Добро утро!" - рекламата, която стопли сърцата


Направен на 16 януари миналата година, или по време на т.нар. Син понеделник - най-депресиращия ден от годината, този експеримент, заснет във видео, стопля сърцата на зрителите и чак сега става популярен из световните онлайн медии за маркетинг.

Видеото е реклама на бисквитите Belvita от Великобритания. В него мъж на име Джордж, съобщаващ маршрута на сутрешен влак за Лондон Уотърлу, излиза извън традиционните сухи известия коя е следващата спирка и вкарва чувство за хумор в ранната сутрин, за да развесели пътниците - те са най-разнообразни хора, отиващи по задачи.

Джордж успява. Той импровизира, казвайки и по няколко думи за себе си. Всичко това - думите му и реакциите на хората, е заснето във видео, което има развеселяващ ефект върху зрителите и днес. 

Това е една от най-емоционално въздействащите реклами за цялата минала година, според измерване на реакциите на публиката, цитирано от изданието Adweek.com.

Рекламният експеримент е на агенция Gravity Road в Обединеното кралство. Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия