"Следваща спирка: Добро утро!" - рекламата, която стопли сърцата


Направен на 16 януари миналата година, или по време на т.нар. Син понеделник - най-депресиращия ден от годината, този експеримент, заснет във видео, стопля сърцата на зрителите и чак сега става популярен из световните онлайн медии за маркетинг.

Видеото е реклама на бисквитите Belvita от Великобритания. В него мъж на име Джордж, съобщаващ маршрута на сутрешен влак за Лондон Уотърлу, излиза извън традиционните сухи известия коя е следващата спирка и вкарва чувство за хумор в ранната сутрин, за да развесели пътниците - те са най-разнообразни хора, отиващи по задачи.

Джордж успява. Той импровизира, казвайки и по няколко думи за себе си. Всичко това - думите му и реакциите на хората, е заснето във видео, което има развеселяващ ефект върху зрителите и днес. 

Това е една от най-емоционално въздействащите реклами за цялата минала година, според измерване на реакциите на публиката, цитирано от изданието Adweek.com.

Рекламният експеримент е на агенция Gravity Road в Обединеното кралство. Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите