Най-големите социални мрежи склониха да минат независим одит

Най-големите социални мрежи склониха да минат независим одит

Социалните мрежи Facebook, Twitter и YouTube са се съгласили на външен одит за това как се справят с езика на омразата, след бойкота на големи рекламодатели, предаде CNN.

Световната федерация на рекламодателите се е споразумяла да разгледа как платформите адаптират общите дефиниции и стандарти за вредното съдържание. Според договорката, до която се стигна след повече от година, те ще преминат през независим одит относно категоризирането, докладването и премахването на негативни  и обидни изображения, коментари и др. Целта е прегледите да бъдат извършени до края на годината.

Всички платформи ще бъдат задължени да разработят системи, които дават повече контрол на рекламодателите над съдържанието, сред което се излъчват бранд посланията им.

От Unilever и Mars, които по-рано тази година се присъединиха към бойкота на Facebook, обявиха, че това решение е знаково за прогреса в сигурността на социалните медии. „Още работа трябва да бъде свършена и ще разчитаме на всички партньори в платформата да изпълнят ангажиментите си с темпото и неотложността, които тези въпроси изискват“, отбеляза маркетинг директорът на Mars, Джаки Стивънсън.

Според Каролин Еверсън, вицепрезидент на Facebook за глобални маркетинг решения, споразумението е „необичайно сътрудничество“, което дава на индустрията „единен език за напредък в борбата срещу омразата онлайн“. Бойкотът на основаната от Марк Зукърбърг социална мрежа не повлия значително на приходите ѝ, които идват основно от милиони малки бизнеси.

Миналата седмица популярни личности се включиха в „замразяването“ на профилите си в Instagram. Сред тях бяха Кейти Пери, Дженифър Лорънс, Аштън Къчър и Леонардо Дикаприо.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ