„Стаята“ - един страхотен рекламен експеримент за туризма в Квебек


Туризмът в Квебек отново събира вниманието на света с рекламна кампания. Ново видео от агенция lg2 разказва за експеримент, който определено впечатлява. Млада двойка - мъж и жена са настанени в мобилна стая, приличаща на къщичка, със спалня вътре. Стаята е превозвана от различни транспортни средстава - хеликоптер, на ремаркето на кола, на лодка, камион и други, за да може когато се събудят сутрин и дръпнат пердето й, двамата да бъдат изненадани от различни гледки в Квебек.

Така те виждат морския пейзаж край фар, пасторалната идилия със стадо овце пред самата врата на мобилната им стая, красотата на града и дори концерт. Идеята е да се изтъкне разнообразието от туристически места за посещение и атракции в най-голямата по площ провинция на Канада. 

Кампанията е озаглавена "Стая с много гледки", а мъжът и жената участници са Гленис ЛаРои и Кип Гедес, посочва Adweek. "Нямахме никаква идея какво да очакваме, но когато отворихме вратите първата сутрин, разбрахме, че това пътешествие ще бъде невероятно. Пътуването без очаквания е като да гледаш филм, без да си видял трейлъра", споделят те. 

Рекламата е предназначена предимно за френския, американския и канадския туристически пазар. Клиентът е Alliance De L’industrie Touristique Du Québec.

Ето и видеото!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Европа е на кръстопът между AI амбициите и целите за климата
На днешната дата, 28 декември. Рождениците днес
„Лучена стратегия“ или как да печелите клиенти със съдържание
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака