Японската реклама на PlayStation, която грабна внимание
Това е една от най-добрите реклами от 2017 г., която най-вероятно не сте виждали.
Така коментират тази кампания от Япония, изработена за PlayStation, авторите на водещото онлайн издание за маркетинг Adweek.
Видеото събира внимание сред европейци и американци с различната си режисура и сюжет. То е рекламен филм от над 4 минути, разказващ за две сестри в Япония, живеещи с малката си котка, насочили цялото си внимание към нея и обитаващи странна стая, в която гравитацията не работи - домът им се обръща с главата надолу и подът е таван, а после обратно.
Видеото - "Gravity Cat", е създадено от рекламна агенция Hakuhodo и продуцентска компания Film Corp. в Япония. То определено се помни. Беше пуснато през януари, за да рекламира видео играта Gravity Rush 2 (известна в Япония като Gravity Daze 2). Сюжетът му имитира анимационния свят на играта. Кадри зад кулисите показват колко трудно всъщност е било заснемането на рекламата - въртящата се стая е била направена подвижна, благодарение на изграден гигантски пръстен, който реално е въртял апартамента от филма в кръг. Освен това, задачата е била доста трудна за актрисите, които не само трябвало да се справят с различни физически предизвикателства, но и да действат задължително обратно на котката, която участва.
Спотът спечели награда Gold Pencil в The One Show и топ отличие в две категории - Branded Entertainment и Film, на New York Festivals. Със сигурност ще бъде сред фаворитите за престижна награда за филмово изкуство на предстоящия другата седмица международен рекламен фестивал в Кан, Франция.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.