Кои са лицата в тази популярна реклама?
Антон Порязов и Явор Вълканов – двама от студентите в последния клас на емблематичния български актьор Стефан Данаилов, са сред участниците в новата рекламна кампания на Lidl България. Това става ясно от прессъобщение на германската верига супермаркети.
„Тръгвам на турне в магазините на Lidl“, пише Порязов в профила си в социалната мрежа Instagram след пускането на видеото „Кой продава продуктите ни най-добре“ в телевизионния ефир, което ще запише в своя дълъг списък с участия в български и чуждестранни продукции. Стефан Данаилов е този, който го свързва и с другия актьор от рекламата, Явор Вълканов, тъй като и двамата са студенти на Мастъра.
Докато Антон е главен герой в клипа, Явор е ключовото лице за билборд кампанията на бранда – той е момчето, което кара колело, а в кошницата пред себе си е поставило пълна торба от Lidl. Автор на снимката е фотографът Петър Драганов, а едно от най-големите предизвикателства при заснемането на кадър било да е максимално естествен и реалистичен.
[[{"fid":"369136","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":730,"width":1024,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
„Все едно фотографът просто е вдигнал фотоапарата и е запечатал момент от ежедневието“, разказва Радомир Иванов, творческият директор на Saatchi & Saatchi София, чийто екип стои зад творческата концепция на рекламните визии.
Новата кампания на Lidl стартира на 11 януари, считан за Международен ден на думата „Благодаря“. Изборът не е случаен, тъй като компанията иска да благодари на всички своите клиенти, които избират продуктите ѝ всеки ден.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.