Супермаркет направи цяла рекламна кампания след пост на потребител
Британската верига супермаркети Tesco създаде нова кампания за лепенки за наранявания след публикация на потребител в дигиталното пространство, предаде Collater.al.
Служител на компанията съвсем случайно забелязал в социалната мрежа „Туитър“ човек, възхитен от пластирите Tesco Health, съвпадащи с цвета на кожата му. Оттам се ражда кампанията „Крайно време беше“, разработена от креативната агенция Bartle Bogle Hegarty, чиято идея е да бъдат промотирани трите нюанса на пластирите.
[[{"fid":"349497","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1024,"width":576,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимки: Collateral.al
В следващите няколко седмици разработените за целта криейтиви ще се появят в социалните мрежи и на страниците на вестниците Evening Standard и Metro.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.