Супермаркет направи цяла рекламна кампания след пост на потребител

Супермаркет направи цяла рекламна кампания след пост на потребител

Британската верига супермаркети Tesco създаде нова кампания за лепенки за наранявания след публикация на потребител в дигиталното пространство, предаде Collater.al.

Служител на компанията съвсем случайно забелязал в социалната мрежа „Туитър“ човек, възхитен от пластирите Tesco Health, съвпадащи с цвета на кожата му. Оттам се ражда кампанията „Крайно време беше“, разработена от креативната агенция Bartle Bogle Hegarty, чиято идея е да бъдат промотирани трите нюанса на пластирите.

[[{"fid":"349497","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1024,"width":576,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Снимки: Collateral.al

В следващите няколко седмици разработените за целта криейтиви ще се появят в социалните мрежи и на страниците на вестниците Evening Standard и Metro.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Освобождават Никола Саркози от затвора
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Кметът на София: Субсидията за градски транспорт на столицата липсва в проектобюджета
Economic Times: Шпиони на Пакистан са се опитали да откраднат технологията на руските ракети С-400
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Бедни и богати: Различията в доходите между Източна и Западна Европа остават дълбоки
Фармацевтичният гигант Pfizer купува разработчик на препарати срещу затлъстяване за 10 млрд. долара
Прощално: Милиардерът Уорън Бъфет ще обяви последното си писмо до акционерите