Свалиха реклама на бельо след оплакване, че е обидна

Свалиха реклама на бельо след оплакване, че е обидна

Реклама на британската марка за бельо Pretty Little Thing бе свалена от YouTube, след като бе сметната за „обидна“ от потребител, предаде „Би Би Си“.

Основанието на Органа за рекламни стандарти във Великобритания (ASA) е, че продуктите на компанията са представени по „прекалено сексуален начин“, а жените са изобразени като сексуални обекти. Стоките, показани във видеото, включват и прозрачно мрежесто боди.

През 2017-а друга кампания на бранда за бърза мода бе спряна от регулатора – тогава причината бе, че модел, който изглеждаше под 16-годишна възраст, позираше със „сексуален маниер“. От Pretty Little Thing коментираха, че са опитали да промотират „смела и различна мода на всички форми и размери“ и не се искали да обиждат никой.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС