Свалиха реклама на бельо след оплакване, че е обидна

Свалиха реклама на бельо след оплакване, че е обидна

Реклама на британската марка за бельо Pretty Little Thing бе свалена от YouTube, след като бе сметната за „обидна“ от потребител, предаде „Би Би Си“.

Основанието на Органа за рекламни стандарти във Великобритания (ASA) е, че продуктите на компанията са представени по „прекалено сексуален начин“, а жените са изобразени като сексуални обекти. Стоките, показани във видеото, включват и прозрачно мрежесто боди.

През 2017-а друга кампания на бранда за бърза мода бе спряна от регулатора – тогава причината бе, че модел, който изглеждаше под 16-годишна възраст, позираше със „сексуален маниер“. От Pretty Little Thing коментираха, че са опитали да промотират „смела и различна мода на всички форми и размери“ и не се искали да обиждат никой.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп