Свалиха реклама на бельо след оплакване, че е обидна

Свалиха реклама на бельо след оплакване, че е обидна

Реклама на британската марка за бельо Pretty Little Thing бе свалена от YouTube, след като бе сметната за „обидна“ от потребител, предаде „Би Би Си“.

Основанието на Органа за рекламни стандарти във Великобритания (ASA) е, че продуктите на компанията са представени по „прекалено сексуален начин“, а жените са изобразени като сексуални обекти. Стоките, показани във видеото, включват и прозрачно мрежесто боди.

През 2017-а друга кампания на бранда за бърза мода бе спряна от регулатора – тогава причината бе, че модел, който изглеждаше под 16-годишна възраст, позираше със „сексуален маниер“. От Pretty Little Thing коментираха, че са опитали да промотират „смела и различна мода на всички форми и размери“ и не се искали да обиждат никой.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ