Свалиха реклама на бельо след оплакване, че е обидна

Свалиха реклама на бельо след оплакване, че е обидна

Реклама на британската марка за бельо Pretty Little Thing бе свалена от YouTube, след като бе сметната за „обидна“ от потребител, предаде „Би Би Си“.

Основанието на Органа за рекламни стандарти във Великобритания (ASA) е, че продуктите на компанията са представени по „прекалено сексуален начин“, а жените са изобразени като сексуални обекти. Стоките, показани във видеото, включват и прозрачно мрежесто боди.

През 2017-а друга кампания на бранда за бърза мода бе спряна от регулатора – тогава причината бе, че модел, който изглеждаше под 16-годишна възраст, позираше със „сексуален маниер“. От Pretty Little Thing коментираха, че са опитали да промотират „смела и различна мода на всички форми и размери“ и не се искали да обиждат никой.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Слънце и високи температури в края на уикенда
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании