Свалиха реклама на Burger King заради подвеждане на потребителите
Органът за рекламни стандарти във Великобритания (ASA) свали кампания на веригата за бързо хранене Burger King заради подвеждане на потребителите, предаде „Гардиън“.
През януари в социалните мрежи компанията публикува криейтиви, представящи бургера на частична растителна основа Rebel Whopper, който обаче съдържа и месо. За три от постовете ASA е получила общо 10 оплаквания.
Според организацията рекламите не трябва да бъдат показвани в настоящата си форма повече, тъй като използваните нюанси на зеленото и времето на пускане на продукта на пазара – около годишнината на неправителствената организация за вегани Veganuary – са заблудили публиката, че бургерът отговаря на предпочитанията на вегани и вегетарианци.
От Burger King съобщиха, че рекламите са съдържали допълнително разяснение, че Rebel Whopper може да не е подходящ за хората, които не консумират месо.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.