Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан

Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан

Светът на рекламата е притихнал в очакване на най-важното си международно събитие за годината - международния рекламен фестивал в Кан, Франция, Cannes Lions. 

Тази година събитието ще се проведе между 17 и 24 юни. И както винаги, ще бъдат показани и отличени от международно жури най-оригиналните, красиви, ефективни или високотехнологични рекламни инициативи от държавите. Някои от тях станаха "вирусно" популярни в мрежата. Други имат отличен отзвук на локално ниво. 

От напълно нов начин да се говори за трансплантацията на органи, до небивал успех на един фалшив профил в Instagram с важно послание - това са най-интересните кандидати за награди Златен, Сребърен и Бронзов лъв в Кан. 

Онлайн изданието за маркетинг новини Adweek представя някои от най-сериозните претенденти за призовете в Кан през тази година. За повечето от тези рекламни кампании сме ви разказвали в раздела "Маркетинг" на сайта ни през годината. Ето и някои от най-харесваните:

Реклама: “We’re The Superhumans”, на Channel 4, от агенция 4Creative Лондон. 

Това е една от най-добрите реклами, правени досега, които са посветени на хората с увреждания. Триминутният мюзикъл беше изготвен за Би Би Си по повод излъчването на Параолимпийските игри по телевизионния канал през 2016 г. Той следва носителя на Гран при от Кан през 2012 г. за филмово изкуство “Meet the Superhumans”. Участват действителни хора с увреждания, които пеят и танцуват по удивителен начин. 

 

 

.........

“Fearless Girl”. Една кампания с поставяне на статуя на момиче по повод Международния ден на жената 8-ми март пред статуята на бика на Уолстрийт, направена с цел да изтъкне неравенството между половете във финансовия свят. Кампанията се сдоби със световна популярност и огромни симпатии. Тя е дело на агенция McCann Ню Йорк. Първоначално замисълът бе смелото момиче да остане на Уолстрийт в Ню Йорк само месец, но поради силата на идеята и туристическия интерес, кметът Бил де Блазио съдейства да остане на мястото в продължение на година. 

 

........

Реклама: “Cook This Page”. Изработена е за IKEA от агенция Leo Burnett Торонто. Шведският бранд създаде безопасна за ядене хартия. Върху нея беше изрисувана рецепта. Рецептата бе: добавете съставките върху хартията, навийте и сложете в печката - готово! Вие ще имате ястие.

Това бе вдъхновено и практико-полезно използване на храна + дизайн в рекламата. 

 

.......

Австралийската комисия за транспортни инциденти в последната година представи кампанията "Запознайте се с Греъм". От агенция Clemenger BBDO Мелбърн. 

Това бе една от най-визуално впечатляващите кампании за годината - тя показваше как би трябвало да изглеждат хората, ако можеха да издържат на автомобилни катастрофи. 

Още: Незабравимото лице на „човека“, оцеляващ в катастрофи

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер
„Лучена стратегия“ или как да печелите клиенти със съдържание
Русия удължава временната забрана за износ на бензин до края на февруари
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
На днешната дата, 28 декември. Рождениците днес
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака