Един изпитан и ефективен от години метод за рекламиране

Един изпитан и ефективен от години метод за рекламиране

Един изпитан и ефективен от години метод за рекламиране

Показването на марката по превозните средства от градския и междуградския транспорт може би на моменти изглежда странно на широката публика - зависи от марката все пак. Но това със сигурност е изпитан и ефективен метод за рекламиране, подходящ най-вече за стоки и услуги за масова употреба.

В Европа и САЩ се прилага по различни начини:

  • като брандиране на целите автобуси и боядисване на фасадата им с цветовете на логото;
  • чрез поставяне на висящи рекламни листовки над седалките на автобуса и върху самите тях;
  • чрез вграждане на електронни екрани, по които се излъчват непрекъснато видеореклами, или чрез залепване на рекламни лепенки над изходите за пътниците.

Комбинацията от реклама в интериора и екстериора на автобуса повишава шансовете за успех, отбелязва американското електронно издание Entrepreneur.com.

Ако сте решили да заложите на външната реклама върху междуградския автобус, имайте предвид, че тя работи най-добре, когато е поставена в задната му част, наблюдавана от колите на шосето зад него.

Градските автобуси са ефективни носители на реклама, когато тя е поставена отстрани, по дължината им, и се забелязва в колоната и от пътниците на спирките.

Най-добрият начин за външно рекламиране върху автобуса, разбира се, е цялостното му брандиране, което го прави огромна, подвижна и неизбежно забележима реклама. В този случай аудиторията не се търси – тя сама намира рекламата.

Съобщенията върху автобусите са печеливши, когато са с опростен смисъл, кратки (от 2-3 думи), изписани с големи, дебели букви и са на светъл фон.

Те са особено ефективни, когато са подкрепени с красива и впечатляваща визия.

Хубаво е надписът отвън и вътре в автобуса да звучи универсално и масово. Превозните средства пътуват навсякъде – до училища, болници, бизнес комплекси, паркове, до малки населени места и по магистрали с товарни коли. Изписаното върху тях попада за кратко пред погледа на всякакъв вид хора, затова по-добре недейте да се насочвате към целеви групи. Ще изключите много потенциални клиенти.

Внимавайте кои автобуси ще изберете за своята реклама – проследете маршрута им и помислете какви хора ще ги виждат най-често.

Ако можете, комбинирайте подвижната реклама върху автобусите със същата реклама върху билбордове на улиците и на магистралите. Ефектът на преминаването на „рекламен“ автобус покрай билборд със същата реклама е впечатляващ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ