Какво ново в предстоящия Супербоул 2017
На 5 февруари 2017 г. започва най-дългоочакваното спортно събитие в САЩ - финала на лигата за американски футбол Супербоул. Освен спортните фенове, голямо оживление настава и сред рекламодателите. В този момент от годината пред малкия екран у дома, или на публични места в Америка, се събират едновременно до над 100 млн. зрители. Марките се състезават да бъдат запомнени от тях чрез скъпа ТВ реклама, изработена от прочутите американски агенции.
Обичайният формат е излъчване на 30-секунден телевизионен спот цените за който понякога надминават 4 милиона долара. Тоест, рекламата в Супербоул е за големите компании, които могат да си я позволят. Или... за хитрите компании, които все пак успяват да привлекат по алтернативни начини внимание във връзка със спортния финал.
Супербоул 2017 ще бъде 51-ви поред шампионат. Така нареченият "Super Bowl LI" ще се играе на стадиона NRG Stadium в Хюстън, Тексас, на 5 февруари - за трети път ще се играе в Хюстън след 1974 г. и 2004 г. Събитието ще отбележи 50-ата годишнина на Супербоул, който се провежда за първи път на 15 януари 1967 г. Ще пее Лейди Гага. Какво още?
Очаква се рекордна цена на излъчването на 30-секундната реклама - над 5 млн. долара, посочва Business Insider.
Много марки са необичайно тихи до момента, отбелязва сайтът в маркетинговия си раздел - по това време на миналата година гледахме тийзъри на скъпите реклами, които редица компании ще покажат на финала. До момента е известно, че строителният гигант 84 Lumber ще вложи около 15 млн. долара в 90-секундна реклама за Супербоул - това съобщи Advertising Age. Рекламата е направена от агенция Brunner и ще се излъчи в разгара на играта. Тя цели да привлече нови работници. Първата й версия е била отхвърлена от телевизия Fox, заради "прекалено политизиране". Версията е показвала стена, спираща хората да работят в САЩ.
Освен това Audi се завръща в Супербоул за 9-и път. Ще го направи с реклама, изготвена от агенция Venables Bell & Partners, по информация на Adweek.
Джъстин Тимбърлейк ще участва в реклама, излъчена по време на Супербоул 2017 - за напитките на Bai.
Bud Light - най-продаваната американска бира, е подготвила 60-секундна реклама с участието на знаменитости, предава "Уолстрийт джърнъл". Видеото е дело на агенция Wieden+Kennedy Портланд и е озаглавено "Известен сред приятели".
Автомобилният бранд от Детройт Buick също ще се рекламира - за втора поредна година. Отчетите показват, че миналогодишната му реклама е довела до по-висок трафик на сайта му и интерес към колите.
Компанията за уеб хостинг GoDaddy ще представи тази година в реклама нов продукт, като криейтивът ще се фокусира върху интернет културата.
Honda CR-V се завръща в най-скъпия рекламен блок за годината с филм, промотиращ модела Honda CR-V. За трети път компанията ще рекламира в Супербоул.
Hyundai пък планира да заснеме рекламата си... по време на самия финал, и да я излъчи малко след играта. Рекламата ще бъде 90-секунден документален филм, който ще покаже най-добрите моменти от току-що изминалия мач.
Intel също ще се представи - с реклама с участието на Том Брейди, който ще преведе зрителите през една своя обичайна сутрин, но представен с 360-градусовата технология на Intel.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Yahoo е близо до сделка за продажба на AOL на италианската Bending Spoons за 1,4 милиарда долара
Технологии |Удължиха срока, в който общините трябва да изготвят общите си устройствени планове
Политика |Музикални лейбъли са близо до сключване на сделки за лицензиране на изкуствен интелект
Компании |Южна Корея преговаря със САЩ за получаване на права за преработка на ядрено гориво
Свят |Затягат режима за операторите на дронове
Политика |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.