Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

През далечната 1906 г. Американската гражданска асоциация призовава хората в САЩ да зашитят Ниагарския водопад от енергийните компании. Така се ражда първата в историята социална рекламна кампания.

113 години по-късно, некомерсиалните съобщения и послания продължават да се разпространяват. Те са се трансформирали в много по-професионални и силни. Целта им обаче остава същата - да се привлече внимание към проблемите на света. 

Какви са най-впечатляващите нови социални кампании в държавите следят авторите на руския сайт Adme. Те споделят някои от най-добрите актуални примери в тази насока в галерия под надлов, че това са свежи социални реклами, които действат като ваксина срещу безразличието. 

Вижте!

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Институтът „Пастьор“: Мутация може да превърне птичия грип в пандемия, по-лоша от COVID
Валежите продължават до неделя
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия