Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието
През далечната 1906 г. Американската гражданска асоциация призовава хората в САЩ да зашитят Ниагарския водопад от енергийните компании. Така се ражда първата в историята социална рекламна кампания.
113 години по-късно, некомерсиалните съобщения и послания продължават да се разпространяват. Те са се трансформирали в много по-професионални и силни. Целта им обаче остава същата - да се привлече внимание към проблемите на света.
Какви са най-впечатляващите нови социални кампании в държавите следят авторите на руския сайт Adme. Те споделят някои от най-добрите актуални примери в тази насока в галерия под надлов, че това са свежи социални реклами, които действат като ваксина срещу безразличието.
Вижте!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.