Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

През далечната 1906 г. Американската гражданска асоциация призовава хората в САЩ да зашитят Ниагарския водопад от енергийните компании. Така се ражда първата в историята социална рекламна кампания.

113 години по-късно, некомерсиалните съобщения и послания продължават да се разпространяват. Те са се трансформирали в много по-професионални и силни. Целта им обаче остава същата - да се привлече внимание към проблемите на света. 

Какви са най-впечатляващите нови социални кампании в държавите следят авторите на руския сайт Adme. Те споделят някои от най-добрите актуални примери в тази насока в галерия под надлов, че това са свежи социални реклами, които действат като ваксина срещу безразличието. 

Вижте!

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
ФИФА обсъжда преместване на световните първенства по футбол в месеците извън лятото
Фридрих Мерц обеща на Зеленски да засили натиска върху Москва
Биологът, който откри метода за клониране на овцата Доли, почина на 92 г.
След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Времето през уикенда: Облачно, но без валежи
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци