Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

През далечната 1906 г. Американската гражданска асоциация призовава хората в САЩ да зашитят Ниагарския водопад от енергийните компании. Така се ражда първата в историята социална рекламна кампания.

113 години по-късно, некомерсиалните съобщения и послания продължават да се разпространяват. Те са се трансформирали в много по-професионални и силни. Целта им обаче остава същата - да се привлече внимание към проблемите на света. 

Какви са най-впечатляващите нови социални кампании в държавите следят авторите на руския сайт Adme. Те споделят някои от най-добрите актуални примери в тази насока в галерия под надлов, че това са свежи социални реклами, които действат като ваксина срещу безразличието. 

Вижте!

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Борисов: Имаме име за особен управител в "Лукойл", чакаме Радев да се произнесе
Президентът наложи вето върху решението за назначаване на особен управител в Лукойл
Силна магнитна буря може да доведе до появата на сияние над България
Корупционен скандал в Украйна: $100 млн. източени от енергетиката, кой е виновен?
Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца