Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

През далечната 1906 г. Американската гражданска асоциация призовава хората в САЩ да зашитят Ниагарския водопад от енергийните компании. Така се ражда първата в историята социална рекламна кампания.

113 години по-късно, некомерсиалните съобщения и послания продължават да се разпространяват. Те са се трансформирали в много по-професионални и силни. Целта им обаче остава същата - да се привлече внимание към проблемите на света. 

Какви са най-впечатляващите нови социални кампании в държавите следят авторите на руския сайт Adme. Те споделят някои от най-добрите актуални примери в тази насока в галерия под надлов, че това са свежи социални реклами, които действат като ваксина срещу безразличието. 

Вижте!

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски в извънредно обръщение: Украйна е изправена пред труден избор, но и най-твърдият метал се огъва
Изследване: Окото може да се „рестартира“ и да възстанови увреденото зрение
Тръмп смята, че 27 ноември е подходящ краен срок Украйна да приеме мирния план
18+: Pornhub поиска от техногигантите механизъм за контрол на възрастта
Кметът Васил Терзиев: Целта ни е паркомясто в София да се намира за по-малко от 10 минути
Холивудската звезда с два „Оскара“-а Кевин Спейси загуби дома си и изнася концерти по клубове
На фокус следващите седем дни: Черен петък и нов бюджет
Вицепрезидентът Ванс: Фантазия е да се мисли, че Украйна може да победи с повече пари и оръжия от САЩ