Трогателен филм на Gillette за син и баща спечели злато в Кан
По отношение на печеленето на награди за творчество и емоционална сила на рекламата, няма нищо по-мощно от показването на връзката между деца и родители в рекламните сюжети.
На това заложи и световната марка принадлежности за бръснене Gillette в този над 3-минутен рекламен филм от агенция Grey Ню Йорк. Филмът получи няколко от най-уважаваните отличия в света на рекламата - шест награди Лъв от международния рекламен фестивал в Кан, Франция, съобщава Adweek.
Той разказва трогателната история на Кристиан Рекс - мъж от Ню Джърси, който се грижи за възрастния си баща. Баща му е бивш капитан на лодка, претърпял инсулт, заради който вече не може вече да изпълнява някои от най-типичните за ежедневието задачи, включително да се бръсне. Рекламата отразява с деликатност връзката между баща на старини и син - нещо, в което се разпознават мнозина сред зрителите, особено мъжката аудитория. Тя разказва и за трите поколения в семейство Рекс - баща, син и внук.
От Gillette отбелязват в описанието на кампанията, че тя показва "първото в света ножче, проектирано само за асистирано бръснене" - нещо, от което хиляди хора на света имат нужда.
Наградите от престижния фестивал в Кан, които грабна тази реклама, са три отличия Златен лъв, две Сребърен лъв, един Бронзов лъв, в категориите "Health and Wellness" продукти, "Promo", "Activation" и "Non-Fiction Entertainment".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лишават принц Андрю от титлите му
Свят |Apple отчете рекордни продажби и очаква силен празничен сезон, подкрепен от успеха на iPhone 17
Компании |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.