Трогателен филм на Gillette за син и баща спечели злато в Кан

По отношение на печеленето на награди за творчество и емоционална сила на рекламата, няма нищо по-мощно от показването на връзката между деца и родители в рекламните сюжети.

На това заложи и световната марка принадлежности за бръснене Gillette в този над 3-минутен рекламен филм от агенция Grey Ню Йорк. Филмът получи няколко от най-уважаваните отличия в света на рекламата - шест награди Лъв от международния рекламен фестивал в Кан, Франция, съобщава Adweek.  

Той разказва трогателната история на Кристиан Рекс - мъж от Ню Джърси, който се грижи за възрастния си баща. Баща му е бивш капитан на лодка, претърпял инсулт, заради който вече не може вече да изпълнява някои от най-типичните за ежедневието задачи, включително да се бръсне. Рекламата отразява с деликатност връзката между баща на старини и син - нещо, в което се разпознават мнозина сред зрителите, особено мъжката аудитория. Тя разказва и за трите поколения в семейство Рекс - баща, син и внук. 

От Gillette отбелязват в описанието на кампанията, че тя показва "първото в света ножче, проектирано само за асистирано бръснене" - нещо, от което хиляди хора на света имат нужда. 

Наградите от престижния фестивал в Кан, които грабна тази реклама, са три отличия Златен лъв, две Сребърен лъв, един Бронзов лъв, в категориите "Health and Wellness" продукти, "Promo", "Activation" и "Non-Fiction Entertainment". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ