Трогателен филм на Gillette за син и баща спечели злато в Кан


По отношение на печеленето на награди за творчество и емоционална сила на рекламата, няма нищо по-мощно от показването на връзката между деца и родители в рекламните сюжети.

На това заложи и световната марка принадлежности за бръснене Gillette в този над 3-минутен рекламен филм от агенция Grey Ню Йорк. Филмът получи няколко от най-уважаваните отличия в света на рекламата - шест награди Лъв от международния рекламен фестивал в Кан, Франция, съобщава Adweek.  

Той разказва трогателната история на Кристиан Рекс - мъж от Ню Джърси, който се грижи за възрастния си баща. Баща му е бивш капитан на лодка, претърпял инсулт, заради който вече не може вече да изпълнява някои от най-типичните за ежедневието задачи, включително да се бръсне. Рекламата отразява с деликатност връзката между баща на старини и син - нещо, в което се разпознават мнозина сред зрителите, особено мъжката аудитория. Тя разказва и за трите поколения в семейство Рекс - баща, син и внук. 

От Gillette отбелязват в описанието на кампанията, че тя показва "първото в света ножче, проектирано само за асистирано бръснене" - нещо, от което хиляди хора на света имат нужда. 

Наградите от престижния фестивал в Кан, които грабна тази реклама, са три отличия Златен лъв, две Сребърен лъв, един Бронзов лъв, в категориите "Health and Wellness" продукти, "Promo", "Activation" и "Non-Fiction Entertainment". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT