"Уолстрийт джърнъл" с реклама за амбициозните жени

Икономическото издание "Уолстрийт джърнъл" изпраща послание до младите си читателки с тази нова реклама, посветена на амбициозните жени. 

Видеото проследява развитието на момиче от ранното й детство до годините на кариерно развитие, за да покаже, че хубавите неща идват при хората, които не чакат - противно на популярната фраза, че нещата се случват, ако човек има търпение. 

Новата кампания е режисирана от Елън Кюръс, посочва Adweek.com. Тя е насочена най-вече към момичетата от поколението Z - мадите дами, родени в края на 90-те години и след 2000 г., които сега навлизат в кариерата и които от "Джърнъл" целят да привлекат като читателки. Както и към по-големите от тях жени от поколението Y. 

Представителите на тези поколения са водени главно от съзидателния импулс, от желанието да карат нещата да се случват, смятат от изданието. "Нашите читатели могат да бъдат както директори от висшия мениджмънт, така и хора, които идват при нас по-рано в кариерата си и които искат да се сдобиват с качествена журналистика и информация", смятат от WSJ.

Изданието е добавило през миналата година 300 000 глобални дигитални абонати, с което абонатите му са станали 1,27 млн. Дигиталният абонамент в Европа и Азия е нараснал с 48% през годината. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно