Започна записването за „Рекламна академия“ 2022

Започна записването за „Рекламна академия“ 2022

Започна записването за 9-ото издание на студентското състезание „Рекламна академия“. Платформата за заявяване на участие вече е отворена и ще бъде активна до 14 февруари или до изчерпване на максималния брой от 180 места.  

„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

„Рекламна академия“ е иновативен за българското образование формат, който ясно показва важността от тясната връзка между висшето образование в България и бизнеса. Щастливи сме, че заедно с колегите от БАР и БАКА вече за 9-а година ще покажем и реалния положителен ефект от тази връзка чрез стойностните проекти, разработени от студентите и техните ментори практици“, споделя доц. д-р Кристиян Постаджиян, декан на Бакалавърски факултет на Нов български университет.

Инициативата се провежда под мотото „Практиката е най-добрият учител“ и ще обедини в реализацията на общи проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.

„Това състезание дава истински знания и умения на студентите от рекламните и комуникационни специалности. Нещо повече, в него участниците се запознават с взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, като преминават през всички стъпки на разработването на една рекламна стратегия – от брифа, през брейнсторминга и планирането до създаването на релни творчески продукти“, споделя Ненад Лозович, председател на УС на Българската асоциация на комуникационните агенции.

„Рекламна академия“ 2022 ще се проведе в хибриден формат в рамките на 5 дни от 21 до 25 февруари. Участие ще имат възможност да вземат 180 студенти, които ще се състезават в 18 отбора. Всеки отбор ще има на разположение за сътрудничество и насоки двама ментори – предствител на рекламна агенция и представител на компания в ролята на клиент на проекта.

 „През годините „Рекламна академия“ се наложи като един от най-значимите студентски конкурси в България. Важността на връзката със студентите, докато все още се учат, е от огромно значение, защото ни дава възможност да се запознаем с таланта им и да им дадем реална възможност за реализация в агенциите и компаниите ни“, казва Д-р Росен Мисов, изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите.

„Рекламна академия“ 2022 ще стартира с лекционна част във виртуална среда на 21 февруари. Практическите сесии ще се състоят присъствено в НБУ на 22 и 23 февруари при спазване на всички противоепидемични мерки. В практическата част ще имат възможност да участват студенти след втора година на обучение в бакалавърски програми, както и студенти от магистърски програми. Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването ще се състоят отново във виртуална среда на 24 и 25 февруари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави