Оживление на имотния пазар в северните и западни райони на София

Все повече хора търсят жилища в северните и западните райони на София, отчетоха експерти по време на специално събитие, организирано днес от Imoti.net.
„Някои клиенти се насочват към по-крайни квартали, защото инфраструктурата в част от най-желаните райони не е привлекателна“, заяви Добромир Ганев, председател на Национално сдружение „Недвижими имоти“.
Въпреки положителната тенденция за развитие на имотния пазар в северните и западните райони, статистиката показва, че най-желаните квартали за покупка на жилище в София остават „Лозенец“, „Стрелбище“, „Гоце Делчев“ и „Малинова долина“.
Средната цена на апартаментите в столицата е под 1100 евро кв.м., а най-търсени са просторните жилища ново строителство.
„Жилища с цена до 1000 евро кв.м. са доста приемливи за клиентите. Сделките с имоти се увеличават, защото доходите на хората нарастват, а лихвите по кредитите са ниски“, отчете Полина Стойкова, изпълнителен директор на агенция Bulgarian Properties.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.