Столичани вече могат да подават сигнали, свързани с COVID-19 на приложение на Столична община

Столичани вече могат да подават сигнали, свързани с COVID-19 на приложение на Столична община

Столичани вече могат да подават сигнали, свързани с COVID-19 на приложение на Столична община, съобщи в личния си профил във Facebook кметът на София Йорданка Фандъкова.

Приложението се казва „Call Sofiа – Контактен център на Столична община“, може да се изтегли безплатно през Google play и App Store и е достъпно чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация.

С приложението могат да бъдат изпращани сигнали, включително и такива за нарушение на противоепидемичните мерки на територията на общината. За тях е създадена специална секция ”COVID-19”, обясни столичния кмет.

"През приложението могат да се подават и заявления за доброволческа дейност в борбата с вируса, която е активна през Desktop версията", допълни още тя.

"В края на 2014 г. създадохме Контактният център на Столична община, през който се подават сигнали от неспешен характер, писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация и др. От тогава през него са подадени над 197 хил. сигнала", поясни Фандъкова.

Контактният център работи денонощно, като сигнали могат да се подават и на телефон 0700 17 310.

Всеки сигнал се регистрира официално с номер и обработването и отговора му могат да се следят от подателя.

[[{"fid":"351934","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":960,"width":881,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Снимка: Личен профил на Йорданка Фандъкова във Facebook

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ