Шефът на ФИФА предлага световните първенства да са на 3 години

Световното първенство по футбол да се провежда на всеки три години, а не на четири, както е от създаването на турнира през 1930-а. Това е най-новата идея на президента на ФИФА Джани Инфантино, който бил изключително доволен от комерсиалния и спортен успех на шампионата в Катар, предаде БНР.
Освен това швейцарецът е убеден, че провеждането на турнира през зимата е удачен ход, а най-популярната игра непрекъснато се развива и глобализира. Преди време Инфантино предложи мондиалите да са през две години.
Въпреки опасенията за прекомерно натоварване на футболистите, феновете видяха футбол от най-висока класа по терените в Катар. А самото първенство генерира приходи от близо 7 млрд. евро - с 1 млрд. повече от това в Русия преди 4 години.
Евентуална промяна в периодичността е възможна след мондиала през 2030 г. Инфантино обаче ще бъде изправен пред трудната задача да получи подкрепа на УЕФА и големите европейски клубове.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ФИФА обяви съдиите за световното клубно и по-строги правила за вратарите
Спорт |Джейми Даймън продаде акции на JPMorgan за около 31,5 млн. долара
Финанси |Джак Дорси: Премахнете законите за интелектуалната собственост
Технологии |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.