Весела Лечева е новият председател на Българския олимпийски комитет

Весела Лечева бе избрана за председател на Българския олимпийски комитет след тайно гласуване. В него тя победи Стефка Костадинова с 48:33 гласа, предаде БНР.
Всички регистрирани делегати на Общото събрание на Българския олимпийски комитет гласуваха на изборите за председател, съобщи избирателната комисия. Две от тях обаче са недействителни.
Общо 83-ма делегати се регистрираха за днешното Общо събрание на БОК, което се провежда в столичния Гранд хотел "София". Самото гласуване продължи малко повече от час, като в него участие взеха представителите на 47 федерации, седем спортни организации и 29 индивидуални членове.
От членовете на БОК, имащи право на глас, такъв не упражниха единствено Иван Лебанов, Георги Гергов и Валентин Йорданов, които не присъстваха.
Припомняме, че Стефка Костадинова застана начело на Българския олимпийски комитет през ноември 2005 г. Тя изкара като ръководител пет мандата, превръщайки се в третия човек, управлявал най-дълго централата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Цитат на деня
Цитат на деня |Денят в цифри
България |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.