Дестилерията The Macallan представи у нас най-дълго отлежалото си уиски

Дестилерията The Macallan представи у нас най-дълго отлежалото си уиски

Червеното има дълбоко и дългогодишно значение за луксозния бранд уиски The Macallan. То започва още с Александър Рийд – фермер и учител, който основава шотландската дестилерия през 1824 г./фамилията му, както вероятно се досещате, означава „червеният“/ и върви като символ на стремежа към съвършенство през цялата история на бранда до наши дни. Червеното – цветът на стратта и победителите - историята и традициите са трите ключа към композирането на новата специална сингъл малц уиски колекция на The Macallan - The Red Collection, която беше представена и в София, на ексклузивно събитие в The Residence Exclusive Club. [[{"fid":"376328","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":577,"width":866,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Специалната тематична вечер събра ценители на най-колекционираното уиски, а специален гост беше посланикът на бранда Анна Метаксас.

The Red Collection включва прецизно подбрана селекция от уискита във възходящ ред на годините на отлежаване. В сърцето на колекцията са The Macallan 40 Years Old, The Macallan 50 Years Old and The Macallan 60 Years Old – едни от най-редките ускита на дестилерията, които ще се продават в ограничени количества по целия свят. С течение на времето, към тях са добавени и още специални издания като The Macallan 74 Years Old, The Macallan 71 Years Old и The Macallan 78 Years Old. Именно  последните две бяха специалното участие на събитието в София, а общата им пазарна стойност е над 250 000 лева.

Червената колекция отразява и дълбокото уважение към традицията и майсторството, ще ви кажат още от The Macallan. И ще допълнят обяснението с още няколко знакови факта от почти двувековната история на бранда:

- През 1903 г. тогавашният собственик на дестилерията, Родерик Кемп стартира линията The Macallan Choice Old, с етикети в червено, за да се различава от останалите продукти на пазара, които традиционно използват черно мастило.

- Почти осем десетилетия по-късно – през 1980 г., червеният цвят е използван отново при лансирането на най-отлежалите за времето си уискита The Macallan, а президентът на компанията по това време Алън Шиач, връзва червена панделка на бутилките, за да обозначи по този начин тяхната възраст и стойност.

Тримата са главни герои в специално създадения авторски анимационен филм, посветен на The Red Collection, изработен специално за колекцията в колаборация с популярния испански художник и илюстратор Хави Азнарес.

Наскоро дестилерията дари изключително рядък сет от The Red Collection, който беше продаден на търг в Sotheby’s за невероятните $975 756, а приходите от него бяха предназначени за благотворителната организация City Harvest, която осигурява храна на нуждаещи се в Лондон. Всяка от бутилките в колекцията е ръчно подбрана, първите три са подписани от Kirsteen Campbell - Master Whisky Maker на The Macallan и първата жена, която заема тази позиция в почти 200-годишната история на дестилерията, а специалните издания 71, 74 и 78-годишен The Macallan са подписани от Sarah Burgess – Lead Whisky Maker на дестилерията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави