Модната индустрия внася цветове в сивотата на пандемията

Изглежда, че роклите следващата година ще могат да бъдат описани с едно от тези две неща: семпла монохромност или експлозия от цветове.

Дизайнерите, които вече показаха колекциите си за следващото лято, усилено опитваха да вкарат цялата дъга в скорошното шоу в Милано, пише ДПА. Разбира се, не става дума само за роклите – модни блогъри и експерти от бранша прогнозират емоционални, ярки цветове във всички дрехи до края на пандемията.

Специяалистите от Pantone отбелязват „обединение на спокойни, лечебни цветове с дъга от надежда и радост“ за 2022 година. Дори производителите на смартфони зарязаха класическото черно и сиво – новите модели iPhone са достъпни в бяло, червено, синьо, зелено...

Пролетно-лятното издание на Седмицата на модата в Милано през септември беше само малка точка от общата картина на въздействието, което новият коронавирус оказва върху усещанията в модната индустрия.

Италианският бранд Max Mara представи комбинации от бяло с много широки, прави панталони за жените, докато моделите носеха маски в същия цвят. Fendi показа мъже в светли нюанси на червеното с къси панталони и чорапи, а Dolce & Gabbana внесе настроение от 90-те години и Сицилия.

Друга съществена промяна е възходът на онлайн ревютата, с помощта на които брандовете достигат до значително по-голяма публика. Този сезон събитията на живо бяха силно ограничени, а в дигиталния свят се премести и звездният дизайнер Джорджо Армани, който показа новите изчистени монохромни тоалети на Emporio Armani във видео. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ