8 държави без право да гласуват в ООН заради неплатени вноски

Осем държави загубиха правото си на глас в Общото събрание на ООН заради неплатени вноски в бюджета на организацията. Това съобщи Асошиейтед прес, като се позова на писмо на генералния секретар на ООН Антониу Гутериш.
Страните, загубили правото си на глас, са Иран, Венецуела, Судан, Антигуа и Барбуда, Република Конго, Гвинея, Папуа-Нова Гвинея и Вануату, изтъква Гутериш в писмото си, адресирано до председателя на Общото събрание Абдула Шахид, съобщава БТА.
От писмото на генералния секретар става ясно, че за да бъдат възстановени правата им, Иран трябва да плати минимум 18 412 438 долара, Венецуела - 39 850 761 долара, а Судан - 299 044 долара. Останалите страни могат да възстановят правата си, като всяка от тях плати вноска, не по-голяма от 75 хиляди долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
AMI Communications отбелязва 20 години на българския пазар
ПР и събития |ЕС изготвя рамка за пълно спиране на руските газови доставки
ЕС |Тръмп замразява над 2 млрд. долара финансиране на „Харвард“, след като университетът отхвърли исканията му
Политика |Белият дом призовава Европа да направи избор между технологиите на САЩ и Китай
Технологии |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.