Джонсън и Фараж бяха заменени с ледени скулптури по време на ТВ дебат за климата

Лидери на британски партии участваха в предизборен дебат, излъчван по британската телевизия Ченъл фор, посветен на климатичните промени и нуждата от спешни действия в тази насока, предаде Франс прес.

В дебатите се включиха лидерите на Лейбъристката партия, на Шотландската партия за независимост, на Либералните демократи, на Зелените и на уелската партия Плайд Камри. Лидерът на новата Партия на Брекзит Найджъл Фараж отказа участие, защото смятал, че дебатът нямало да бъде обективен и справедлив. Не участва и лидерът на консерваторите, премиерът Борис Джонсън.

Двамата отсъстващи лидери бяха заменени в студиото от ледени скулптури, които носеха логото на съответните им партии и които малко по-малко се топяха, за да илюстрират глобалното затопляне. Консервативната партия обаче веднага се оплака в медийния регулатор заради това отношение. В писмо, адресирано до регулатора, се казва, че министърът на околната среда Майкъл Гоув е бил предложен от партията да участва в дебата и да представлява позицията на торите, но му е било отказано, предаде БТА.

Организаторите на дебата подчертаха, че поканите са били адресирани до партийните лидери. Те добавиха, че офертата към Джонсън и Фараж да се явят в студиото, за да говорят за климатичните промени и нуждата от спешни действия в тази насока, остава в сила.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп