Facebook планира мащабна благотворителна кампания

Facebook планира мащабна благотворителна кампания

Социалната мрежа Facebook планира да раздаде 7 млн. долара за благотворителност в рамките на кампанията си GivingTuesday, която традиционно се провежда във вторника след Деня на благодарността.

На 3 декември стотици американски неправителствени организации ще получат финансиране на каузите си от платформата, която обещава да покрие и данъците на дарените средства, така че 100% от тях да бъдат използвани по предназначение. За да помогнат на възможно най-много нуждаещи се, от Facebook съобщават, че ще дарят на всяка организация сума в максимален размер 100 хил. долара.

Компанията пуска и нови бутони за благотворителност. Единият от тях е предназначен за бизнес акаунти в Instagram, а другият се намира в раздела Facebook Stories и е под формата на стикер. Излъчването на живо, или т.нар. лайвстрийминг, използвано често от геймърите, също може да е с кауза, ако изберат да добавят специален бутон, с който да призоват своите зрители да дарят средства за избрана благотворителност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 1 юли. Джулай Морнинг, Свети Врач
ChatGPT е свил с една трета свободните работни места за млади специалисти във Великобритания
Пенсиите се увеличават с 8,6%, минималната става 630,50 лева
Британският монарх Чарлз III спира от употреба 156-годишният Кралски влак
Американският сайт Amazon загуби правото да продава новата конзола на Nintendo
Зеленски поиска от Германия повече системи за противовъздушна отбрана
„Дългово робство“: Мъск отново разкритикува разходния законопроект на Тръмп
Мерки срещу свръхтуризма: Гърция въведе „островна“ такса за посетители от круизни кораби