Facebook планира мащабна благотворителна кампания

Facebook планира мащабна благотворителна кампания

Социалната мрежа Facebook планира да раздаде 7 млн. долара за благотворителност в рамките на кампанията си GivingTuesday, която традиционно се провежда във вторника след Деня на благодарността.

На 3 декември стотици американски неправителствени организации ще получат финансиране на каузите си от платформата, която обещава да покрие и данъците на дарените средства, така че 100% от тях да бъдат използвани по предназначение. За да помогнат на възможно най-много нуждаещи се, от Facebook съобщават, че ще дарят на всяка организация сума в максимален размер 100 хил. долара.

Компанията пуска и нови бутони за благотворителност. Единият от тях е предназначен за бизнес акаунти в Instagram, а другият се намира в раздела Facebook Stories и е под формата на стикер. Излъчването на живо, или т.нар. лайвстрийминг, използвано често от геймърите, също може да е с кауза, ако изберат да добавят специален бутон, с който да призоват своите зрители да дарят средства за избрана благотворителност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фокус следващата седмица: Финално тримесечие
Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
България е втора по ръст на цените на пакетните почивки в ЕС през август на годишна база
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
Bloomberg: Хакери проникнаха в софтуерни устройства на Cisco в правителството на САЩ
ЕК: България може временно да бъде лишена от средства по втория транш от ПВУ ​
Културни кодове: Думите, които лъжците повтарят най-често, според изкуствения интелект
Марк Рюте: НАТО не може да си позволи да сваля евтини дронове със скъпи ракети