Facebook стартира нова функция за управление на коментарите
Facebook стартира нов инструмент за управление на коментарите под публични публикации, който дава на потребителите по-голям контрол върху споделяното от тях съдържанието в собствения им нюзфийд. Чрез падащо меню с няколко опции те вече имат възможност да контролират коя част от аудиторията може да коментира дадена публична публикация.
[[{"fid":"371547","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":900,"width":1600,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Целта на потребителския нюзфийд е да свързва хората с това, което е най-важно за тях: близки и приятели, интересно съдържание и околния свят. Приятелите, които добавяте, страниците, които харесвате, групите, към които се присъединявате, и съдържанието, с което взаимодействате, оформят изгледа на нюзфийда ви всеки ден.
Когато регулират коментиращата аудитория, потребителите могат допълнително да контролират дискусията под публичните си постове и така да ограничат потенциално нежеланите интеракции. Публичните личности, създателите на съдържание или брандовете също могат да изберат да ограничат аудиторията, коментираща публичните им публикации, за да се чувстват в безопасност и да участват в по-съдържателни разговори с общността си.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.