Потребителите посещават TikTok за по-дълго, отколкото YouTube

Потребителите посещават TikTok за по-дълго, отколкото YouTube

TikTok е на път да замени YouTube като стартова площадка на набирането на популярност от създатели на видео съдържание.

Потребителите на социални медии във Великобритания и САЩ – два от ключовите в индустрията пазари – прекарват повече време в TikTok, отколкото в YouTube, сочи нов доклад на мониторинговата фирма App Annie. Оттам са събрали данни за социалните медии, на базата на които са установили, че средното време, което един потребител прекарва в приложенията на различните компании, е по-високо при TikTok, предаде CNN.

Докато китайската платформа за кратки видеа се гледа повече от YouTube, притежаваната от Google услуга продължава да е лидер по общото прекарано време и има повече потребители като цяло.

В Обединеното кралство TikTok надмина YouTube през юни 2020 година, докато в САЩ двете платформи се конкурираха за първото място миналата година, до заемането на челната позиция от TikTok през този април.

Китайският бранд е класиран и като най-изтегляното приложение в света от 2020 година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тейлър Суифт измести Мадона в класацията на най-успешните музикални изпълнители
Румен Спецов освободи председателя на УС на "Лукойл" Евгени Маняхин
Цената на биткойна падна под 90 хил. долара за първи път от седем месеца
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
КС: Председателят на НС няма право да се произнася еднолично за национален референдум
Сундар Пичай: Никоя компания няма да бъде защитена, ако AI балонът се спука
Гръцките железници започват 24-часова стачка
Обществено обсъждане: Предвижда се нов единен електронен билет за влак, автобус, самолет и воден транспорт