Spotify влиза на 13 нови пазара в Европа

Spotify влиза на 13 нови пазара в Европа

Аудио приложението Spotify става достъпно на 13 нови пазара в Европа, включително и руския – един от 20-те най-големи при стрийминг услугите, предаде „Франс прес“.

Интернет потребителите в Албания, Беларус, Босна и Херцеговина, Казахстан, Косово, Молдова, Северна Македония, Русия, Сърбия, Словения, Украйна, Хърватия и Черна гора, които наброяват общо над 250 млн., вече могат да използват безплатната и премиум версията на платформата. С новата експанзия броят на пазарите, на които оперира Spotify, достигна 92 в световен мащаб.

Тази стъпка брандът предприема в момент, в който страните от източните части на Европа все повече използват стрийминг услуги. Според Международната федерация на фонографската индустрия на глобално ниво 61% от хората онлайн използват Spotify и други подобни приложения. По повода бяха представени 200 нови плейлиста с артисти от региона.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След визитата в Белия дом: Макрон призова ЕС да се откаже от „щастливото си васалство“ спрямо САЩ
„Да се върне, когато е готов за мир“: Срещата Тръмп-Зеленски приключи с остра размяна на реплики и без споразумение
Холивудската легенда Джийн Хекман и съпругата му са намерени мъртви в дома им
Американските мита от 25% срещу Канада и Мексико влизат в сила от 4 март заедно с нови 10% срещу Китай
Тръмп обеща да „изхвърли“ от кабинет си министри, недоволни от Илон Мъск
Биткойнът вече е на 25% под рекордния си връх, тъй като разпродажбата в криптосектора се влошава
Путин предупреди Европа да не саботира сближаването между САЩ и Русия
Ефективно лидерство по време на криза