Зукърбърг се оплака от очерняне на имиджа на Facebook. Компанията отчете печалба от 9,2 млрд. долара
Шефът на Facebook Марк Зукърбърг отхвърли, според него, преднамерения опит за очерняне на имиджа на американската компания, която стои зад най-голямата социална мрежа в света, с близо 2,9 милиарда потребители по целия свят, предаде Франс прес.
Това стана на фона на валящите едно след друго обвинения срещу Facebook, че популяризира екстремно и поляризиращо съдържание, в името на печалбите. Редица медии разкриха в съвместно разследване спорни практики на компанията в Индия, а бившата й служителка Франсис Хаугън разобличи по време на изслушвания в Конгреса на САЩ и британския парламент една бизнес култура на безскрупулно гонене на печалби. Това обаче не пречи на американския гигант в областта на социалните мрежи да продължи да печели пари и да се радва на доверието на инвеститорите - вчера той обяви нетна печалба в размер на 9,2 милиарда долара през третото тримесечие на годината - ръст от 17 процента на годишна основа, отбелязва АФП.
"Ставаме очевидци на координирана кампания за селективно използване на вътрешни документи, за да бъде нарисуван фалшив образ на нашата компания", каза шефът на Facebook по време на видеоконференция за анализатори. Но "реалността е, че социалните мрежи не са главните виновници за тези проблеми и не могат да ги оправят сами", увери той.
Зукърбърг припомни, че компанията е направила огромни инвестиции в областта на сигурността, като за целта е предвидила бюджет от 5 милиарда долара тази година и 40 хиляди служители работят в тази сфера, предаде БТА.
Според медийни съобщения Facebook обмисля да се ребрандира на фона на един от най-тежките скандали в своята история.
През юли Зукърбърг обяви, че компанията ще работи върху метавселена - виртуална среда, в която хората ще могат да взаимодействат помежду си и с една компютърно генерирана среда.
Вчера от Facebook съобщиха, че ще публикуват финансовите резултати на своите лаборатории за разширена и виртуална среда като отделен филиал, в който ще инвестира милиарди долари в стремежа си за изгради метавселена. Това стана в момент, когато компанията съобщи, че традиционният й рекламен бизнес е изправен пред "значителна несигурност", отбелязва Ройтерс.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Премиерът на канада се извинил на Тръмп за реклама с Рейгън, която разгневи американския президент
Политика |Капиталови разходи за 380 млрд.долара: Печелившите и губещите от бума на AI през това тримесечие
Технологии |Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Политика |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.