Кампания в социалните мрежи ще рекламира България като голф дестинация

Кампания в социалните мрежи ще рекламира България като голф дестинация

През последните години страната ни все по-често е споменавана като една от добрите дестинации за голф туризъм в Европа и имаме потенциал за развитие в тази посока. Това заяви вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова по време на срещата си с Българската голф асоциация, съобщиха от министерството.

"Изработихме специален рекламен клип, който ще популяризираме в социалните мрежи, тъй като голф туризмът е в класацията на една от най-бързо развиващите се пазарни ниши. Този вид туристически продукт е за платежоспособни туристи и може да се съчетава със ски, морски ваканции, бизнес мероприятия, балнео и СПА. Има възможност да се правят туристически пакети, включващи вино- и гурме обиколки, събития и посещения на културно-исторически паметници и природни забележителности. Перспективен сегмент представляват и услугите в тази област, насочени към децата, тъй като могат да се организират детски лагери, турнири и уроци по голф", каза тя. 

От думите на министър Николова стана известно, че в България голф курортите се посещават от туристи от Русия, Великобритания и Ирландия, Украйна, Македония и Румъния, а близостта им до морския бряг и планината ги превръща в още по-търсени дестинации. Голям интерес към голф туризма у нас е бил проявен и по време на работното й посещение в Саудитска Арабия. 

Представителите на Българската голф асоциация са заявили, че е нужна цялостна стратегия за развитие на голф туризма в България. Според тях румънският пазар е много важен и е нужна специална рекламна кампания, която да популяризира голф туризма в северната ни съседка. От бизнеса са коментирали още, че туристи от скандинавските държави и Германия също идват да играят голф у нас и в тази връзка е важно участието на България в местните туристически изложения. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ