Ричард Брансън пуска круизна линия, насочена към младите
Милиардерът сър Ричард Брансън навлиза в нова бизнес територия като стартира собствена круизна линия с ясно обособен профил на очакваните потребители.
Брансън "пуска на вода" 60 000-тонен круизен кораб, който носи името Scarlet Lady. Насочен към младото поколение, първият кораб от круизната линия на Брансън разполага с йога палуба и студио за татуировки, съобщава Learnbonds.
Моментът не е от най-добрите за пускането на луксозния 17-палубен лайнер, като се има предвид ситуацията с коронавируса на круизния кораб Diamond Princess. Брансън обаче не се притеснява от епидемията, твърдо убеден, че круизните пътувания са зона на растеж.
По света круизната индустрия процъфтява, като броят на пътниците почти се удвои през последното десетилетие от 17,8 милиона през 2009 г. до прогнозни 32 милиона през 2019 година, според Международната асоциация на круизните линии.
Последният доклад за круизната индустрия разкрива, че вече има 55 круизни линии в световен мащаб с общо 278 океански кораба и още 19, които ще дебютират през 2020 г., включително Scarlet Lady. Круизната индустрия е на стойност 150 милиарда долара в световен мащаб и поддържа 1 177 000 работни места.
Дългият списък на Virgin Brands
Марката Virgin се разклони в много сектори, предлагащи широка гама от продукти и услуги, включително пътувания, здравни клубове, телевизия, банкиране и разбира се, полети.
Почти безкрайният списък на марките Virgin включва книгите Virgin (издателство), Virgin Atlantic (самолетни пътувания), Virgin Care (здравеопазване), Virgin Active (фитнес зали), Virgin Mobile (комуникации) и Virgin Money (заеми, ипотеки и инвестиции).
Този скорошен ход в круизния бизнес беше идея, която се е появила много отдавна, според Брансън. Той каза, че от младостта си има идея да започне собствена круизна линия.
"Мечтаех да започна своя собствена круизна линия още от двадесетте си години и се вълнувам, че моментът е настъпил. Scarlet Lady е наистина специална и ние работихме с някои от най-търсените дизайнери, художници и архитекти в света, за да създадем изключително впечатление".
Датата на стартиране идва в неподходящ момент
Поради страха от коронавируса, който може да обхване цели общности и държави, стартирането на круизна линия идва в наистина лошо за туризма време. Държавите се намесват, за да защитят своите граждани и да им попречат да се заразят с болестта. Авиокомпаниите и круизният бизнес изглеждат финансово най-засегнати от тази пандемия.
Вирусът удари круизните оператори, като няколко правителства и корпорации поставиха ограничения за пътуване на своите граждани и служители.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.