Bridgestone е доставчик на 2015 г. на General Motors

Bridgestone е доставчик на 2015 г. на General Motors

Bridgestone е доставчик на 2015 г. на General Motors

Водещият производител на гуми и каучукови изделия в света Bridgestone получи наградата „Доставчик на годината“ на General Motors (GM) за 2015 г.

Компанията грабна отличието на 24-ата годишна церемония на наградите „Доставчик на годината“ на GM, която се проведе в центъра „Кобо“ в Детройт, Мичиган.

GM награди 110 от най-добрите си доставчици от 17 страни, които непрестанно надхвърлят очакванията, създават изключителна стойност или предлагат нови иновации на компанията. Тази година GM награждава най-голям брой доставчици от създаването на наградата „Доставчик на годината“ през 1992 г. Bridgestone получава отличието за 14-и път.

„Съсредоточаваме усилията си върху изграждането на положителни отношения с доставчиците, въвеждането на нови, ориентирани към клиента иновации в GM и стремежа ни да бъдем водещ ПОО сред доставчиците. Наградените тази вечер компании не само предложиха иновации, но и осигуриха качеството, което заслужават нашите клиенти.“ – заяви Стийв Кийфър, вицепрезидент на GM Global Purchasing and Supply.

Кристоф де Валроже, вицепрезидент „Оригинално оборудване“ в Bridgestone Europe, заяви: „Bridgestone е основен доставчик на гуми за Opel/Vauxhall вече дълги години и сме изключително горди от признанието на GM. Това е отлично отражение на усилията и екипната работа на всички отдели в Bridgestone Europe, работещи в партньорство с нашите клиенти за производството на първокласни продукти, получени вследствие на иновациите и технологиите. Очакваме с нетърпение да продължим да развиваме чудесните взаимоотношения с клиентите ни.“

Отличените от GM доставчици през 2015 г. са се увеличили с близо 40% в сравнение с 79-те наградени фирми през 2014 г. Над половината доставчици са получили наградата и през 2014 г.

Печелившите доставчици са избрани от глобален екип от ръководителите на отделите на GM за покупки, инженеринг, качество, производство и логистика въз основа на критерии за ефективност в областта на Продуктовото закупуване, Индиректното закупуване, Обслужването на клиенти и следпродажбеното обслужване и Логистиката.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ