Opel с впечатляващи продажби в Германия

Opel с впечатляващи продажби в Германия

Благодаряние на успешната си моделна офанзива, Opel стартира тази година на германския пазар по-силно отколкото през последните пет.

През първото тримесечие продажбите на автомобили на компанията са се увеличили със 7500 броя, или 14,5%, до 59 хил. автомобила. Пазарният дял на Opel нарасна в периода от януари до март с около 0,7 процентни пункта до около 7,5 на сто. По този начин Opel отбеляза най-доброто си първо тримесечие от 2011 година насам по отношение както на пазарния си дял, така и на продажбите си.

Следвайки големия си ръст през януари и февруари, Opel продължи възходящата тенденция през март и повиши и продажбите си и пазарния дял. Обемът на продажбите миналия месец нарасна с около 1,3% до около 23 400 автомобила.

Силният старт на годината пак се дължи основно на голямото търсене в Европа на „Автомобила на годината за 2016”, новия Opel Astra. Над 7200 екземпляра от настоящото поколение на версията с пет врати са продадени през първото тримесечие – ръст над 80 на сто в сравнение с продажбите на предишния модел през същия период на миналата година.

Комби версията Astra Sports Tourer ще направи своята премиера в германските дилърства на марката в събота на 9-ти април. Над 140 000 поръчки за новата Astra са получени в Европа.

Друг успешен модел е Opel Meriva, който отбеляза голям ръст от близо 19%. С над 4000 продадени автомобила този модел стана номер едно в MPV B сегмента, точно както и Opel Mokka в SUV B сегмента. Продажбите на семейния ван Zafira Tourer са нараснали с 16%.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ