Opel с най-високи продажби от пет години насам

Opel с най-високи продажби от пет години насам

Февруари се оказа изключително силен за Opel. Продажбите на компанията през втория месец на годината са нараснали с 10 500 автомобила, или 15% спрямо същия период на 2015 г., до 80 300 новорегистрирани коли. Пазарният дял на Opel също отбелязва покачване с около 0,3 процентни пункта и вече достига 5,6%. Това са най-високите показатели по отношение на обема на февруарските продажби и пазарен дял в Европа от пет години насам.

Общите резултати на марката Opel за първите два месеца на 2016 година също са положителни. Продажбите бележат ръст с около 18 000 автомобила или близо 13 на сто, което означава, че ръстът на марката е повече от два пъти по-голям от ръста на пазара като цяло. Автомобилният производител със седалище в Рюселсхайм успява да увеличи своя пазарен дял с повече от 0,3 процентни пункта до около 5,7% за този период, регистрирайки най-висок обем на продажбите и пазарен дял за първите два месеца от годината от 2011 година насам.

Сериозният ръст, отбелязан от марката Opel през месец февруари, се дължи главно на засиленото търсене на новата Astra. Моделът Astra, чието актуално поколение отбеляза своя пазарен дебют на повечето европейски пазари ноември 2015 г., през февруари отбеляза над 18 000 продажби, което е ръст от около една трета. На пазарите в Европа марката Оpel вече регистрира над 130 000 поръчки за европейската „Кола на годината 2016”.

Opel Corsa също изигра ключова роля за успеха на компанията, отбелязвайки ръст на продажбите с около 12 %и достигайки обем от 20 400 автомобила през месец февруари.

През февруари броят на новорегистрираните автомобили от марката Opel отбеляза ръст на пазарите в 17 европейски държави, сред които на четирите големи западноевропейски пазара в Германия (27%), Италия (24%), Франция (23%) и Испания (23%). Наред с това, марката регистрира увеличение на своя пазарен дял на 16 от пазарите в Европа.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ