Toyota атакува пазара на кросоувърите с изцяло новия C-HR
Toyota ще атакува сегмента на С-кросовърит, един от най-бързо развиващите се на пазара, с изцяло нов модел. C-HR или Coupé High-Rider се различава значително от останалите модели на Toyota, доближавайки се до събратята си от Lexus.Toyota C-HR запазва в голяма степен чертите на концептуалните модели, които привлякоха всеобщото внимание на публиката на изложенията в Париж (2014 г.) и Франкфурт (2015 г.). Неговият подобен на купе силует е доказателство за решителността на дизайнерите да създадат нов стил, който се отличава от останалите модели на Toyota, и да даде нова насока на сред кросовърите от средния сегмент.
Чрез C-HR, Toyota се насочва към ясен и обособен клиентски профил. Водени от емоциите, тези клиенти изпъкват със своята индивидуалност и са тези, които първи възприемат и опитват нововъведенията. Стилът и качеството са главните им мотивационни фактори за всяка една тяхна покупка, а автомобилите се явяват продължение на тяхната същност.
Поглед отвън
Подобният на купе силует на C-HR допълнително се подсилва от вградените между задната колона и тавана дръжки на задните врати, както и подчертаващото спортната му натура продължение на елегантния покрив в голям, силно аеродинамичен спойлер. В задната част, силно скосената линия на купето завършва с повдигаща се нагоре задна врата, откриваща достъпа до багажника. Това контрастира рязко с издигнатите и широки дъги на калниците, като придава на автомобила уверена и стабилна позиция на пътя. Забележителния завършек на скосения силует са емблематичните задни светлини във формата на бумеранг, които придават на C-HR неповторима отличителна запазена черта.
Кросоувърът е дълъг 4360 мм, широк е 1795 мм, височината е 1555 мм, а разстоянието на междуосието е 2640 мм.
Поглед отвътре
Част от изцяло различна дизайнерска посока за Toyota, интериорът представлява нова дизайнерска концепция, комбинираща високотехнологична функционалност с чувствен и модерен стил. Той комбинира ориентиран към водача кокпит с просторно и широко пространство в купето. Уютното и приветливо чувство на простор се създава от безупречната линия на инструменталния панел, продължаваща и в линията на предните врати със стилни орнаменти и панел в черен пиано лак.
Ориентираният към водача кокпит комбинира новаторски детайли и интуитивни високи технологии. Целият инструментариум – бутони, превключватели, 8-инчова мултимедийна система със сензорен дисплей и обновена мултимедия с подобрени възможности за свързване – е леко ориентиран към позицията на водача. В комбинация с асиметричния дизайн на централната конзола, всичко това предоставя удобен достъп на водача до всички контролни уреди, като в същото време позволява и на пътника да оперира с тях.
За да подсилят връзката между интериорен и екстериорен дизайн, много бутони споделят еднаква форма, отразявайки диамантения мотив от външните форми на автомобила. Същите форми на диамант могат да бъдат открити и по вътрешната част на вратите, по тапицерията на тавана, предните високоговорители на JBL аудиосистемата и дори по аналоговите прибори в инструменталното табло.
Оборудван и за най-взискателните клиенти
Toyota C-HR е снабден с широк спектър от оборудване, според нуждите на клиентите. Toyota Safety Sense е серийно наличен при всички нива на оборудване, като част от програмата за безопасност на Toyota. Тя включва познатите вече Pre-Collision система (с разпознаване и на пешеходци), адаптивен Cruise Control, асистент за напускане лентата на движение, автоматично превключване между къси и дълги светлини, както и разпознаване на пътните знаци (последното не е налично при най-ниското ниво на оборудване).
При най-високото ниво клиентите ще имат на разположение още отопляеми седалки, безключов достъп и стартиране на автомобила, затъмнение стъкла, интериорен салон в комбинация от кожа и текстил, революционната система за паркиране на Toyota S-IPA (Simple Intelligent Park Assist), 18-цолови алуминиеви джанти, JBL аудиосистема, навигационна система, LED фарове и др.
Звук като в концертна зала
Специално проектирана за C-HR, аудиосистемата от висок клас JBL включва 8-канален, 576-ватов стерео усилвател и 9 високоговорителя, включително 2 ново-патентовани акустични JBL вълнови водачи (известни още като високочестотни пищялки).
Най-модерно задвижване
Toyota C-HR ще разполага с двигатели, които са предназначени да доставят удоволствието и радостта от шофиране, което неговите клиенти очакват. Снабден с последното поколение хибридно задвижване от Toyota, C-HR отделя вредни емисии CO2 от едва 85 г/км – недостижим резултат в сегмента – и изключително нисък разход от 3,7 л/100 км. С мощност от 90 кВ/122 к.с, този нов хибриден агрегат е не само по-ефективен и по-лек от предходното поколение, но същевременно предлага и по-динамично шофиране. Въведените промени са допринесли за постигане на термична ефективност от 40% – най-добър резултат в света за бензинови двигатели.
C-HR се предлага също така и с новия 1,2-литров турбо бензинов двигател, познат от последното поколение Auris. С мощност от 85 кВ/116 к.с. и въртящ момент от 185 Нм, този двигател отделя CO2 от само 128 г/км, като комбинираният разход е 5,7 л/100 км. За него са налични 6-степенна механична и автоматична безстепенна (CVT) трансмисии. Оборудваните със CVT версии се предлагат както само предно, така и задвижване на всички колела (AWD).
Продажбите на C-HR ще започнат през септември, а първите автомобили ще стигнат до своите собственици още преди края на годината. Позициониран между Auris TS и RAV4, C-HR се очаква да продава над 100 000 автомобила годишно.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.