10 малки бизнеса, които ще имат успех през 2011 г.

10 малки бизнеса, които ще имат успех през 2011 г.

10 малки бизнеса, които ще имат успех през 2011 г.

Не е за вярване, но тази година е може би най-доброто време за започване на бизнес. Бизнесът доказа още веднъж, че може да оцелее под силен натиск и да се адаптира добре. Въпреки че някои големи компании потънаха през 2010 г.,естественият подбор си свърши работата: даде шансове за творчески и малък бизнес. Това се случва поради някои очевидни причини: малкият бизнес е пъргав, работи на ниски разходи и използва технологичните тенденции с техните предимства.

Ето някои идеи за това какъв малък бизнес може да започнете:

1. Онлайн бизнес. Онлайн бизнесът процъфтява по две очевидни причини. Той е икономически ефективен и доходоносен. Онлайн уроци, онлайн магазин, уеб сайт - всички те изглеждат обещаващи.

2. Персонализирани продукти или услуги. Персонализацията е много актуална. Хората вече искат да носят тениски с изображения или надписи, които те самите са избрали. Не искат поздравителната картичка на Hallmark, а своя собствена. Уникалност и индивидуалност ще ви дадат добър шанс за успех.

3. Социален медиен консултант / промоутър / маркетолог. Когато имате установен бизнес уеб сайт за вашия малък бизнес, трябва да съсредоточите усилията си да го направите популярен. За съжаление (или за щастие) не всички собственици на малък бизнес са "грамотни в областта на новите медии" - това е ясна пазарна ниша.

4. Бизнес в областта на облачния компютинг. Облачния компютинг става все по-популярен напоследък. Това е една чудесна възможност да достигнете до огромен неразработен пазар.

5. Малък бизнес с кауза. „Правете бизнес с нас и ще засадим дърво от ваше име” е страхотна идея. Някои хора не искат да помагат на другите директно, те са по-заинтересовани да получат това, което искат и същевременно да знаят, че действията им ще са полезни за другите.

6. Проучване на пазара. Вашият бизнес е толкова добър, колкото целевият ви пазар мисли. Не всеки може да разбере това лесно. Полезни изследвания, които предоставят информация за това какво се търси на пазара са добра възможност.

7. Домашен бизнес. Има множество услуги, които може да предоставяте от вкъщи. Помислете в какво сте добри. Това може да се окаже нещо, което дори да ви носи удоволствие.

8. Бизнес за възстановяване след бедствия. Постоянно се случват наводнения, земетресения, горски пожари и други форсмажорни обстоятелства. Последствията са унищожителен за тези, които са засегнати. Предлагането на услуги за възстановяване от природни бедствия е не само благородно дело, но също така и доходоносен бизнес, поради възможното партньорство с правителството.

9. Зелен бизнес. Зелена енергия, зелено строителство, органични храни, органични дрехи и др. Хората стават все по-заинтересовани от въздействието на въглерода и другите неразградими материали върху Земята.

10. Онлайн и офлайн комбиниран бизнес. Услуги, които комбинират двата вида бизнес са добра възможност. Такъв пример е интерактивното меню на ресторант, което да бъде полезно на клиентите.

По материали от www.noobpreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ