Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|200 компании създават над 100 хил. работни места за младежи
Близо 200 компании обединяват усилията си в мащабна инициатива на Нестле - „Алианс за младежта“ (Alliance for YOUth), която си поставя за цел да се справи с младежката безработица в Европа. Те се ангажират да създадат над 100 000 работни места за младите хора през следващите години.
Алиансът ще работи съвместно със законодателите и образователния сектор, за да помогне на младите хора да развият уменията си в бизнеса и да намерят работа.
23% от младите хора в Европа смятат безработицата за най-големия проблем на обществото през следващите пет до десет години, според скорошно изследване на ACNielsen, водеща международна компания в областта на пазарните проучвания и партньор на Алианса. В него са участвали около 2 000 души от Великобритания, Германия, Испания, Италия и Франция на възраст между 18 и 29 години.
Резултатите показват, че 40% от анкетираните на възраст между 21 и 24 години се опасяват, че перспективите за работа в страната им няма да се подобрят през следващите 12 месеца
Около 54% от анкетираните безработни обвиняват правителствата за това, че не разрешават проблема с липсата на възможности за младите хора.
Компаниите, участващи в „Алианс за младежта“, се ангажират да разработят редица съвместни и индивидуални инициативи, които да предложат на младите хора значим професионален опит и стаж като създадат над 100 000 работни места и възможности за обучение.
През последните осем месеца Нестле вече е създала близо 8 000 възможности за работа и стаж.
В допълнение, компаниите ще насърчат своите служители да излязат в общността и да помогнат на младите хора да се подготвят за работа, предлагайки практически съвети как да изготвят автобиографии и как да се подготвят за интервю за работа.
Партньорите на „Алианс за младежта“ ще бъдат активни членове на Европейския алианс за професионална подготовка на Европейската комисия, насърчавайки стажове и обучение като активни посланици на професионалното обучение в цяла Европа.
„С участието на над 200 компании от цяла Европа „Алианс за младежта“ е първата общоевропейска инициатива, подкрепена от бизнеса, която поема ангажимент да помогне на младите хора да бъдат по-добре подготвени да навлязат в професионалния свят и да подобри възможностите им на конкурентния пазар на труда,“ – заяви Лоран Фрекс, главен изпълнителен директор на Нестле Европа.
Плановете на Нестле България и нейните партьори у нас както международни, така и изцяло български компании ще бъдат обявени в подкрепа на инициативата ще бъдат обявени следващата седмица
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.