2014 - година на предизвикателството да разберем какво искат клиентите, преди самите те да са го осъзнали

2014  - година на предизвикателството да разберем какво искат клиентите,  преди самите те да са го осъзнали

Ако 2014 г. може да се определи с една дума – тя ще бъде „предизвикателна”. През последните четири години телекомуникационният пазар изживя много кризи - от сектор, който растеше по-бързо от средния ръст на икономиката, той се превърна в сектор който всяка година значително намаляваше обема си заради фактори като регулация, свръхконкуренция, потребителско поведение. Очаквам високата конкуренция, засилената регулация и взискателността на потребителите да бъдат доминиращите фактори, които ще движат както действията на VIVACOM в частност, така и на цялата индустрия като цяло. Желанието ни е да работим с ясно разписани правила от страна на държавата, спазвани от всички участници на пазара. Но най-вече - в стабилна икономическа обстановка, защото именно тя ще позволи на потребителите да търсят повече, а не по-малко от всичко, което е важно за тяхното ежедневие.  

Предизвикателството, което ще стои пред нас през следващата година е да разберем какво искат клиентите преди самите те да са го осъзнали, да инвестираме в нови услуги преди другите оператори и да предлагаме най-високото качество на пазара. В това отношение може да се похвалим с много победи, именно защото мислим в аванс – инвестирахме в добро покритие и качествена 3G мрежа, наложихме пакетните решения и интерактивната телевизия. Следващата година ще трябва да разчитаме на иновативност, която да ни позволи не просто да запазим това темпо, а и да го надградим с видими за клиента решения. Телекомуникационният бизнес се развива толкова бързо, че ако не мислиш няколко хода преди конкуренцията, ролята ти винаги ще е на догонващ и никога на лидер на пазара.

Атанас Добрев, главен изпълнителен директор на VIVACOM

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ