3 евтини инструмента за по-добри виртуални срещи

3 евтини инструмента за по-добри виртуални срещи

Сред толкова много клиенти, консултанти и партньори, служителите на модерните компании често работят с партньори, които не са стъпвали в офиса им. Ако фирмата им въобще има офис като физическо местонахождение, не вуртуално място.

В САЩ, Европа и Азия много предприемачи вече управляват виртуални компании. Цялата комуникация и кореспонденция в тази съвременни фирми е пренесена в киберпространството. И едиственият начин, по който служителите се срещат с клиентите е онлайн. В тези компании се използват различни дигитални инструменти, някои от които са познати и на широката аудитория. Например Skype или Go2Meeting. Напоследък обаче, с разширяването на практиката се появиха и нови, по-професионални опции. Изградени са в услуга на мениджърите и предприемачи, създатели на виртуално съководен бизнес. Предлагат покачествено сътрудничество чрез видео.

Сред всички тях напоследък се отличават 3 модерни инструмента:

1. Google Hangout. Апликацията се включва от социалната мрежа Google +. Необходими са уеб-камери. Организаторът на телеконференцията може да покани до 10 души. Това, което прави Hangout уникален, е че той позволява на потребителите да виждат и да си сътрудничат чрез Google Docs докато междувременно поддържат визуален контакт с няколко хора посредством камерата. Освен това в разговора могат да се добавят и хора, които ще участват само с глас. Това може да стане като се кликне на бутона „Telephone” или на "+telephone" линка в лявата страна на екрана. Гласовите обаждания за безплатни в САЩ и Канада. Международните разговори се таксуват от 2 цента до 1 долар за минута в зависимост от страната, откъдето говори човекът по мобилния телефон.

2. WebEx Meetings. Този инструмент е на Cisco. Полезен е при изготвянето на групови проекти. Точката на продажба на това приложение е добавка, която компанията нарича Meeting Spaces. Услугата е базирана на облачното споделяне на файлове. В сайта могат да се складират всички документи, от които екипът ви може да има нужда за срещата. В него могат да се качват презентации, бюджетни графики и планове. Потребителите могат да се включват от персоналния си компютър, таблет или смартфона си. Основният план включва 25 души и струва 49 долара месечно.

3. FuzeBox. Това е сравнително по-лусозен, високо технологичен инструмент за конферентни разговори, с който може да се управлява всеки вид съдържание с висока резолюция, включително презентации с повече слайдове и филми. Могат да участват 12 души, всеки от които с HD видео фийд. Картината е толкова реалистична, че ти се струва, че се случва среща лице в лице, коментират специлистите. Тайната на Fuzebox е, че използва вътрешни приложения. Вместо да препраща всички до някакъв общ сайт, отварян през интернет браузър, инструментът разчита на приложения, инсталирани на устройствата на потребителите. Тези приложения ги свързват. Разработени са за iPhone, iPad, Android телефони, PC или Mac. Когато се участва в негова конференция могат да се споделят файлове, да се отбелязват неща на екрана и да се контролира друг компютър от дистанция.

Fuzebox може да се използва за 15 долара месечно за участници без HD видео връзка и за 69 долара месечно за пълната услуга. Ако в работата редовно ви се налага да споделяте видео или големи файлове по време на срещите си, наемането му си струва цената.

Препоръките са изброени в сп. Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ