50-те най-влиятелни мениджмънт учители - 4

50-те най-влиятелни мениджмънт учители - 4

Днес ви представяме четвъртата петица от 50-те най-влиятелни мениджмънт учители от класацията на Harvard Business Review.

16. Линда А. Хил е професор по бизнес администрация в Harvard Business School, а също оглавява инициативата за лидерство на университета. В сегашната си работа се фокусира предимно върху лидерството; иновациите; управлението на транс - организационни взаимоотношения, както и управление на таланта. Хил е написала няколко книги и множество статии за списания. В най-новата си книга,  „Да бъдеш шеф: 3 условия да станете велик лидер“, в съавторство с Кент Л. Лайнбек тя се е консултирала с големи корпорации като General Electric,IBM, Mitsubishi, Bertelsmann и Националната банка на Кувейт. Хил разглежда предизвикателствата на отговорните и разкрива как чрез овладяване на три дисциплини - управление на себе си, управление на мрежи и управление на екипи - можеш да станеш по-добър шеф. Тя е автор и на книгата-джобен наставник, разпросстранявана от сп. Мениджър" Управлявай шефа си". 

17. Сет Годин е специалист по маркетинг, който е пионер в множество онлайн маркетингови техники. Неговите 14 книги, бестселъри, покриват широка гама от теми, от пост-индустриалната революция до разпространението на идеите и това да знаете кога да се откажете. Неговата книга „Маркетинг на позволението“ (1999), представи идеята на разрешението за търговия в света на бизнеса, която се стреми да разбере последствията от интернет. "Маркетинг на позволението", обяснява Годин, "е привилегия  от очаквани, лични съобщения за хора, които действително искат да ги получат. Той признава новата власт на потребностите на потребителите да игнорират маркетинга. Той осъзнава, че отношението към хората с уважение е най-добрият начин да спечелите вниманието им.

18. Тереза ​​Aмибийл е професор по бизнес администрация в предприемаческото звено за управление в Харвардския университет, а също и директор на изследователската дейност на университета. Тя е автор и съавтор на редица книги, в които показва колко очевидно незначителни ежедневни събития на работното място може да се отразят на трудовия живот и изпълнението на хората. В последната си книга „Ангажимент и креативност в работата“ тя се основава на констатациите от дълго  проучване, включително и анализ на над 200 служители в седем компании.

19. Рита Макграт е професор в Колумбийския университет Graduate School Business, както и експерт по стратегически растеж на бизнеса в несигурна среда. Макграт е автор и съавтор на три книги. Тя изследва начините, по които бизнесът може да преследва динамичен растеж и да насърчава иновативни нови идеи, без да се застрашава предприятието чрез необосновано поемане на риск. 

20. Ричард П. Румелт е председател направление „Бизнесът и обществото“ в UCLA Anderson School of Management. Румелт е автор или съавтор на многобройни бизнес публикации. Румелт е консултирал много известни фирми, организации с нестопанска цел, и няколко правителства. Той е експерт по стратегията, изследва как инерцията може да бъде използвана, за да се създаде промяна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ