Американски фирми отварят нови магазини за Олимпийските игри в Париж

Американски фирми отварят нови магазини за Олимпийските игри в Париж

Американски компании от Nike до Warner Bros отварят нови магазини и провеждат големи маркетингови събития в Париж преди и по време на Олимпиадата, залагайки че вълнението от летните игри може да помогне за увеличаване на продажбите им, предава Ройтерс.

NBCUniversal на Comcast казва, че спонсорите на Международния олимпийски комитет (МОК) са похарчили 18% за последните Олимпийски игри в сравнение с Летните олимпийски игри през 2021 г. в Токио. Ето някои от американските компании, чиито ръководители наскоро рекламираха плановете си за Летните олимпийски игри:

NBCUniversal: 

NBCU заяви през април, че услугата му за стрийминг Peacock ще повиши цените на неговия премиум и премиум плюс план с $2 на месец, опитвайки се да спечели от правата си за стрийминг на Олимпийските игри това лято.

Медийната компания каза през юни, че телевизионното отразяване на игрите в САЩ ще включва знаменитости, инфлуенсъри в социалните медии и съдържание с генеративен изкуствен интелект, за да привлече обратно зрителите, които избягват телевизията на живо в полза на стрийминг услугите и гледането на клипове онлайн.

Nike:

Nike заяви, че е похарчил повече за тази Олимпиада, отколкото за всички предишни игри, тъй като се надява да съживи продажбите и да се конкурира с начинаещи конкуренти. Компанията наскоро представи новите си маратонки Nike Air за спортисти в Париж.

„Олимпиадата в Париж ни предлага върхов момент да съобщим нашата визия за спорта на света. Това се ръководи от революционни иновации и е обявено от кампания на марката, която няма да можете да пропуснете“, каза изпълнителният директор Джон Донахоу през юни.

Deckers Outdoor:

Марката на компанията Hoka отвори втория си европейски магазин за търговия на дребно в Париж през май.

„Бяхме развълнувани, че Hoka има опора на този важен пазар, особено тъй като местоположението очаква да види голям трафик по време на предстоящите Летни олимпийски игри“, каза главният изпълнителен директор Дейвид Пауърс.

Coca-Cola:

Гигантът има планове за повече от 70 пазара, където компанията ще бъде домакин на олимпийски програми, съсредоточени около събитието в Париж през 2024 г., използвайки възможности за привличане на клиенти, за да се насочи към потребителите чрез различни изживявания, както и проби в магазина.

„За първи път провеждаме глобално активиране на купувачи на ниво пълно портфолио, като активираме пет категории в 60 държави, за да помогнем за стимулиране на пазаруването“, каза главният изпълнителен директор Джеймс Куинси.

Procter & Gamble:

Производителят на потребителски продукти, един от най-големите рекламодатели в света и спонсор на Олимпийските игри, фокусира маркетинга си върху игрите върху отделните си марки, включително пелени Pampers, самобръсначки Gillette и перилен препарат Ariel.

„В миналото сме имали фокус както върху P&G, така и върху марката, а този път наистина решихме, че ще се съсредоточим, не 100%, но много по-ясно, върху марките“, каза главният бранд директор на P&G Марк Причард.

Uber:

В края на май платформата за предлагане на превози Uber разкри набор от мерки, включително предлагане на круизи по река Сена в Париж, тъй като се стреми да отговори на експлозивното търсене, произтичащо от Игрите. Компанията ще предлага „Uber Cruises“ безплатно от 12 юли до 3 август, а клиентите могат също да резервират еднодневна екскурзия, която включва дегустация на шампанско чрез стартирането на „Uber Bubbles“.

Levi Strauss:

През април производителят на деним заяви, че отваря отново своя водещ магазин в Шанз-Елизе в Париж, една от най-често посещаваните търговски дестинации в света.

On Holding:

Компанията за спортно облекло, подкрепяна от Роджър Федерер, обяви, че по време на Олимпиадата два от нейните магазини ще служат като центрове за общността на бягане, за да се свърже със спортисти, спонсорирани от компанията.

Съоснователят на On Каспар Копети каза, че компанията ще съсредоточи своите маркетингови разходи около Олимпиадата, за да стимулира търсенето и да създаде повече информираност за марката.

Airbnb:

Компанията за ваканционни наеми отбеляза, че в навечерието на Олимпиадата е увеличила предлагането на пазара в Париж с 40% на годишна база, каза главният изпълнителен директор Брайън Чески. „Нощувките, резервирани в Париж по време на Летните олимпийски игри са 5 пъти повече от това време преди година“, добави Чески. 

Warner Bros Discovery:

Компанията, в опит да засили бизнеса си директно към потребителите, заяви, че ще пусне своята услуга за стрийминг Max на над 25 допълнителни пазара в цяла Европа.

„Max ще бъде единственото място, където зрителите в цяла Европа ще могат да гледат всяка част от Олимпийските игри“, каза Дейвид Заслав, независим директор на Warner Bros Discovery.

Visa:

Най-големият процесор за плащания в света има близо 300 клиента в 85 държави, които работят с Visa, за да активират своето олимпийско спонсорство за маркетингови кампании и ангажиране на картодържатели.

Главният изпълнителен директор на Visa Райън Макинърни каза, че само в Европа компанията очаква нейните „клиенти да са издали над 5 милиона олимпийски и параолимпийски идентификационни данни за Visa преди началото на Игрите“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ