Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Япония отпуска 470 млн. долара на технологични компании за изкуствен интелект

Бизнес
Обновена 13:00ч., 19.04.2024
Японското правителство ще предостави субсидии на технологичните компании, за да подкрепи усилията им в разработването на изкуствен интелект.
Според Министерството на икономиката, търговията и промишлеността на Япония пет компании ще получат субсидии на стойност 72,5 милиарда йени или около 470 милиона долара. Средствата са предназначени да осигурят изчислителната мощност, която е необходима за поддържане на работата на облачни услуги и технологии за изкуствен интелект.
Сред получателите на безвъзмездна помощ са телекомуникационният гигант KDDI, както и GMO Internet Group, Sakura Internet, Rutilea и Hirhreso.
Ключови думи
|
|
Русия възражда комсомолските школи за политическо образование от Съветския съюз
Политика |България подписа договор за търсене на нефт и газ в блок "Хан Тервел" в Черно море
Енергетика |ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |Годишната инфлация във Франция достига 0,8 на сто през март
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.