Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Baumax с ново име, слоган и концепция
Магазините от австрийската верига Baumax у нас, които в края на миналата година преминаха в български ръце, ще бъдат преименувани и вече ще са под марката HomeMax.
Под девиза „Един дом, много идеи”, ще бъде променена и концепцията на досегашния асортимент, като магазините ще бъдат позиционирани като място за цялостни решения и завършени продукти. Традиционно силните сектори „Градина” и „Строителство” ще бъдат запазени, но се въвеждат допълнителни услуги, които са различни от предлагането в другите строителни хипермаркети.
„Световните тенденции се променят и в глобален мащаб вече всички вериги се опитват да следват модела, наложен от ИКЕА –предлагане на цялостно решение за дома, като същевременно клиентът запазва свободата си да комбинира сам различните продукти и материали. Ние искаме да запазим наложените добри практики от предшествениците ни, но ще се съобразим с българските потребности и особеностите на нашия пазар“, коментира управителят на веригата Захари Занев. Тя разполага с общо 8 магазина, два от които се намират в София, а останалите са в Бургас, Варна, Пловдив, Русе, Плевен и Стара Загора.
От стъпването си у нас веригата е предпочитан доставчик на строителни материали за домашните майстори и е постоянен партньор на големите строителни фирми в страната. Тя предлага над 40,000 артикула, много от които са от собствена марка. Те ще бъдат запазени и развивани, заради оптималното си съотношение цена- качества, но ще бъдат въведени и най-добрите продукти от родни производители, добавя Захариев.
Baumax бе окончателно придобита по сделка за 1 евро в края на миналата година от българската компания „Хедус", зад която стои Пейо Иванов Николов, мажоритарен собственик на „Ей Си Карпет" ЕООД, по-познати на българския пазар като Carpet Max. Компанията е една от най-големите производители и търговци на килими в страната и вече има няколко собствени магазина из страната.
Новият собственик се ангажира да поеме дълговете на веригата, както и загубите й, натрупани най-вече през 2012 и 2013 година, заради което австрийският мениджмънт обмисляше напълно да изтегли бизнеса от България.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.