Carrefour се отказа от сливане с Пикадили

Carrefour се отказа от сливане с Пикадили

Веригите супермаркети Carrefour и Пикадили няма да се слеят. КМБ Б.В. – компанията, представляваща ритейл веригата Carrefour в България, няма да продължи процеса, сочи нейно съобщение до медиите. 

КМБ Б.В. е член на Marinopoulos Group, главен франчайзър на супермаркетите Carrefour в България. "Компанията няма да продължи със сливането с АП Март АД, собственик на веригата от супермаркети Пикадили в България. КМБ Б.В. ще продължи да управлява мрежата си автономно, с нов опитен мениджърски екип, който незабавно ще въведе в сила план с действия, за да продължи с развитието на операциите и дейностите си, поставяйки изискванията и нуждите на клиентите в центъра на бизнеса си", гласи съобщението й. 

Изпълнителният директор на Пикадили - Таня Косева-Бошова, коментира пред "24 часа", че до реализиране на сделката не се е стигнало, заради икономическата конюнктура в региона. "Обединението просто не се случи - то беше планирано, но сделката не се приключи и двете компании останаха самостоятелни, каквито винаги са били", каза тя.

През ноември 2014 г. стана ясно, че собствениците на двете вериги - КМБ Б.В. АД и АП Март АД, са внесли в Комисията за защита на конкуренцията искане да бъде одобрено сливане. Тогава те съобщиха, че са постигнали споразумение за обединение на Carrefour и Пикадили под една обща марка. Кое от двете имена щеше да се използва, трябваше да се реши от маркетингови проучвания.

Съгласие имаше и за увеличаване на капитала с 46 млн. лв. - допълнителна подкрепа за стабилизиране на бизнеса и подобряване на условията и сроковете за плащане на доставчици. “Днес важната информация е, че Пикадили остава българска компания", отбелязва Таня Косева-Бошова. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ