Великобритания тества динамично ценообразуване заради двоен скок на билетите за концерта на Оasis

Великобритания тества динамично ценообразуване заради двоен скок на билетите за концерта на Оasis

Британският министър на културата Лиза Нанди каза, че властите възнамеряват да изпробват динамичното ценообразуване сред продавачите на билети за концерти в страната. Това решение е взето поради факта, че цените на билетите за събралата се отново група Oasis не бяха продадени на първоначално обявените £148,50, а на двойно по-висока цена. Динамичното ценообразуване е стратегия, която променя цените въз основа на текущите изисквания на пазара. Понякога се нарича променливо ценообразуване, високо ценообразуване или ценообразуване при търсене, защото се възползва от промените в търсенето и предлагането в момента.

Всичките 17 концерта на Oasis, които обявиха събирането си на 27 август, бяха разпродадени във Великобритания и Ирландия в рамките на десет часа. Групата обяви на страницата си в социалните медии X, че групата ще изнесе допълнителни концерти в Манчестър, Лондон, Единбург и Дъблин поради безпрецедентно търсене.

След обявяването на събирането на Oasis, сайтовете за продажба на билети в Обединеното кралство се сринаха поради потребителска активност. Услугите See Tickets и GigsandTour се сринаха няколко часа преди началото на продажбите. Уебсайтът на Ticketmaster също не можа да се справи с натоварването.

Цените на билетите в крайна сметка достигнаха £355,20. „Обезсърчително е, че силно завишените цени лишават обикновените фенове от шанса да се насладят на любимата си група, изпълняваща на живо“, твърди министър Лиза Нанди. Сега властите възнамеряват да проучат прозрачността на ценообразуването и проблема с електронните опашки за билети.

Динамичното ценообразуване на билетите само по себе си е законно, казаха от Службата за рекламни стандарти, като отказаха да коментират политиката на Ticketmaster в случая с концертите на Oasis. На свой ред, билетният приносител каза, че не определя цените на билетите: дали цената е фиксирана или динамична, зависи от изпълнителите и промоутърите да решат.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави