Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Eurostar приканва клиентите да бъдат откриватели
Новата телевизионна реклама на Eurostar напомня на потребителите за вълнението и радостта на всеки откривател.
Рекламата показва малко момиченце, което с невинно детско любопитство наблюдава животните в парка и зоопарка и дори опитва да общува с тях. Идеята на видеото е да напомни на хората неповторимото усещане на изследователския дух.
Това е първата телевизионна реклама на транспортната компания от три години насам, пише campaignlive.co.uk. Чрез нея Eurostar цели да популяризира услугата на свръхбързите си луксозни влакове, които свързват Лондон и Париж през Ламанша.
Мотото на рекламата е „Да изследваш е прекрасно” (Exploring is beautiful).
Видеото е дело на криейтив агенцията Fallon. Можете да го видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Учени провеждат климатичен експеримент в Амазония, наречен "машина на времето"
Любопитно |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Венецуела прекрати енергийните си споразумения с Тринидад и Тобаго
Свят |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Цени на печалба в първия час на БФБ
Финанси |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.