Eurostar приканва клиентите да бъдат откриватели


Новата телевизионна реклама на Eurostar напомня на потребителите за вълнението и радостта на всеки откривател.

Рекламата показва малко момиченце, което с невинно детско любопитство наблюдава животните в парка и зоопарка и дори опитва да общува с тях. Идеята на видеото е да напомни на хората неповторимото усещане на изследователския дух.

Това е първата телевизионна реклама на транспортната компания от три години насам, пише campaignlive.co.uk. Чрез нея Eurostar цели да популяризира услугата на свръхбързите си луксозни влакове, които свързват Лондон и Париж през Ламанша.

Мотото на рекламата е „Да изследваш е прекрасно” (Exploring is beautiful).

Видеото е дело на криейтив агенцията Fallon. Можете да го видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Тръмп: Никога не сме били толкова близо до споразумение за Украйна, колкото сега
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
Времето във вторник: Сутринта - мъгли, следобед - слънце