Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Fashion Days променя бизнес модела си
Ръстът на онлайн търговията е непрекъснат и динамичен. Както в много други бизнеси, той мотивира компаниите да се променят.
Подобно нещо се случва във Fashion Days, швейцарска компания, онлайн магазин за дрехи и аксесоари. По информация на нейния екип, тя вече се променя от онлайн клуб за пазаруване с ограничени във времето кампании до онлайн магазин с голямо разнообразие – над 500 000 продукта и повече от 1000 марки. Това е ход, който вече дава първите си резултати: по-голямо разнообразие, намаляване на времето за доставка – от 30 дни преди 4 години до 5 дни през септември тази година, както и на процента отказани или върнати продукти. Разбира се, това означава и промяна в бизнес модела, който компанията следва.
Маркус Окмус, Главен изпълнителен директор на Fashion Days, казва: „Гордеем се с постигнатото. През първите пет години отчитаме тенденция на възход. Установихме стабилни взаимоотношения с представителствата на топ модни марки и станахме техни предпочитани партньори, което е ключово предимство. Освен това притежаваме професионализъм, гъвкавост, капацитет и добър екип, така че да продължаваме да развиваме бизнеса. Сега е време да адаптираме и усъвършенстваме стратегията си, за да бъдем още по-близо до променящите се изисквания на потребителите. Със сигурност обаче ще запазим отдадеността си към оперативно съвършенство и страстта си към модата и стила.“
Една от посоките, в които компанията, а и вероятно целия онлайн бизнес ще се развива, е пазаруването през мобилни устройства. Ръстът в използването на мобилни устройства за онлайн пазаруване и електронни разплащания през 2014 г. се потвърждава и от последния E-commerce Europe Report, според който търговците, приложили стратегията „mobile first” при поръчка и плащане, отчитат много по-високи нива на успеваемост. Във Fashion Days също отчитат ръст на продажбите през мобилни устройства – делът им нараства от 5% през 2012 г. до 31% за септември 2014 г.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.