Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Фъстъци в течния шоколад Nutella: тайното оръжие на европейската Ferrero за американския пазар

Ferrero North America добавя фъстъци към своята Nutella, превръща кръглите бонбони Ferrero Rocher в квадрати и добавя вкус на газираната напитка Dr. Pepper към Tic Tac дражетата с надеждата да спечели повече потребители в САЩ.
Производителят на сладки изделия обяви списъка си с нови продукти преди годишното изложение за сладкиши и закуски, което започва в понеделник в Индианаполис. Компанията планира да покаже на търговското събитие най-големия си досега набор от нови продукти, като Butterfinger Marshmallow и Crunch White.
Ferrero, която е основана в Италия, но сега е базирана в Люксембург, навлиза в Северна Америка преди почти половин век, но компанията започва да инвестира в пазара едва през последното десетилетие. Неотдавна тя въведе някои от своите глобални марки в САЩ като например Kinder, производител на яйцата Kinder Buenos и Joy.
По данни на Evercore ISI Ferrero се е превърнала в третата по големина американска компания за захарни изделия, отстъпвайки само на Hershey и Mars, но за да преодолее разликата, тя все още има да се справи с много трудности. Ferrero Rocher държи 2% от пазарния дял на шоколада в САЩ през 12-те седмици, приключващи на 6 април, по данни на Circana. Това е доста по-малко от двуцифрения дял, заеман от едноименните бонбони на Hershey и Reese's, както и от M&M's на Mars.
"Г-н Фереро бе много ясен: САЩ е най-големият пазар в света, той е най-важният пазар в света. Ние ще спечелим в САЩ", заяви пред CNBC Майкъл Линдзи, президент и главен бизнес директор на Ferrero North America, позовавайки се на изпълнителния председател на компанията Джовани Фереро.
Докато публично търгувани компании за бонбони като Hershey и Mondelez се сблъскват с трудности в продажбите през последните месеци, бизнесът на Ferrero в САЩ отбеляза 3,4% ръст в долари през 52-те седмици, приключващи на 20 април, по данни на компанията. Нейната компания-майка отбеляза 8,9% ръст на оборота - или приходите - през фискалната година, приключила на 31 август. Сега компанията се фокусира върху органичния растеж чрез иновации, предназначени да привлекат специално потребителите в САЩ.
„В някакъв момент трябва да "американизираме" продуктите си, за да достигнем следващото ниво на привързаност от американския потребител“, продължава Линдзи. „Нашата стратегия е да вземем тези глобални марки и след това да им придадем американски привкус, който потребителят тук не е виждал преди и се надяваме, че в крайна сметка ще хареса.“
За целта Ferrero планира да въведе американски елементи в много от най-големите си продукти.
Емблематичните бонбони Ferrero Rocher ще се превърнат в квадратчета с шоколадова обвивка, лешници и кремообразен пълнеж. Продуктът ще се предлага в поне пет разновидности - млечен, тъмен, бял, карамелен и асорти - и ще се появи по рафтовете през септември.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.