Фъстъци в течния шоколад Nutella: тайното оръжие на европейската Ferrero за американския пазар

Фъстъци в течния шоколад Nutella: тайното оръжие на европейската Ferrero за американския пазар

Ferrero North America добавя фъстъци към своята Nutella, превръща кръглите бонбони Ferrero Rocher в квадрати и добавя вкус на газираната напитка Dr. Pepper към Tic Tac дражетата с надеждата да спечели повече потребители в САЩ.

Производителят на сладки изделия обяви списъка си с нови продукти преди годишното изложение за сладкиши и закуски, което започва в понеделник в Индианаполис. Компанията планира да покаже на търговското събитие най-големия си досега набор от нови продукти, като Butterfinger Marshmallow и Crunch White.

Ferrero, която е основана в Италия, но сега е базирана в Люксембург, навлиза в Северна Америка преди почти половин век, но компанията започва да инвестира в пазара едва през последното десетилетие. Неотдавна тя въведе някои от своите глобални марки в САЩ като например Kinder, производител на яйцата Kinder Buenos и Joy.

По данни на Evercore ISI Ferrero се е превърнала в третата по големина американска компания за захарни изделия, отстъпвайки само на Hershey и Mars, но за да преодолее разликата, тя все още има да се справи с много трудности. Ferrero Rocher държи 2% от пазарния дял на шоколада в САЩ през 12-те седмици, приключващи на 6 април, по данни на Circana. Това е доста по-малко от двуцифрения дял, заеман от едноименните бонбони на Hershey и Reese's, както и от M&M's на Mars.

"Г-н Фереро бе много ясен: САЩ е най-големият пазар в света, той е най-важният пазар в света. Ние ще спечелим в САЩ", заяви пред CNBC Майкъл Линдзи, президент и главен бизнес директор на Ferrero North America, позовавайки се на изпълнителния председател на компанията Джовани Фереро.

Докато публично търгувани компании за бонбони като Hershey и Mondelez се сблъскват с трудности в продажбите през последните месеци, бизнесът на Ferrero в САЩ отбеляза 3,4% ръст в долари през 52-те седмици, приключващи на 20 април, по данни на компанията. Нейната компания-майка отбеляза 8,9% ръст на оборота - или приходите - през фискалната година, приключила на 31 август. Сега компанията се фокусира върху органичния растеж чрез иновации, предназначени да привлекат специално потребителите в САЩ.

„В някакъв момент трябва да "американизираме" продуктите си, за да достигнем следващото ниво на привързаност от американския потребител“, продължава Линдзи. „Нашата стратегия е да вземем тези глобални марки и след това да им придадем американски привкус, който потребителят тук не е виждал преди и се надяваме, че в крайна сметка ще хареса.“

За целта Ferrero планира да въведе американски елементи в много от най-големите си продукти.

Емблематичните бонбони Ferrero Rocher ще се превърнат в квадратчета с шоколадова обвивка, лешници и кремообразен пълнеж. Продуктът ще се предлага в поне пет разновидности - млечен, тъмен, бял, карамелен и асорти - и ще се появи по рафтовете през септември.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Бивш висш агент на DEA обвинен за пране на милиони долари за мексикански наркокартел
Без съществени резултати от двудневните консултации между САЩ и Украйна в Маями
Вицепремиерът Зафиров: Оставка на правителството в момента не е на дневен ред
На днешната дата, 6 декември. Никулден
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон