For Better Branding цели да направи родните компании конкурентни на световно ниво

For Better Branding цели да направи родните компании конкурентни на световно ниво

For Better Branding цели да направи родните компании конкурентни на световно ниво

Новостартиралата инициатива, For Better Branding, ще подпомогне напълно безвъзмездно малки и средни български предприятия с изграждането на бранд идентичност. В момента тече процес на записване, като засега близо 100 малки и средни бизнеса са изявили желание да участват в кампанията.

Инициативата се провежда за първа година, но има дългосрочна визия. Основната й цел е да подобри нивото по отношение на брандинга на българските компании по няколко начина – създаване и осигуряване на безплатни ресурси, от които може да бъде черпена информация; консултации с цел предлагане на идеи, знания и готови решения за участващите компании; изграждане на основните бизнес активи на включилите се малки и средни предприятия.

Категориите, по които могат да кандидатстват компаниите, са 10: Храни и напитки, Здравеопазване, Екологични/Устойчиви продукти, Образование, Мода, Недвижими имоти / Строителство, Изкуство, Технологии, Туризъм, Финанси.

Между записалите се компании ще се проведе конкурс и те ще бъдат оценени от специално съставено за целта жури. Победителите от всяка категория ще получат безплатна услуга за изграждане на бизнес активи и ще бъдат поканени на нетуъркинг събитие, което вече е насрочено за 10 март.

Самото жури е съставено от представители на родни компании, които застават зад инициативата. Всички те имат дългогодишен опит с подпомагането и изграждането на малки и средни бизнеси в България, който ще използват, за да оценят адекватно кандидатстващите компании, след което да насочат най-добрите от тях в правилната посока.

„Най-ценният ресурс в днешния динамичен свят е времето. Ние сме готови да отделим от нашето лично и професионално време, за да споделим опита, който сме натрупали през годините. Силно се надявам да привлечем максимален брой съмишленици, защото не трябва да забравяме, че 75% от служителите в България работят в малки и средни предприятия. Осигурявайки конкурентно предимство на тях, осигуряваме по-добра екосистема за всички нас, които сме избрали да живеем и да развиваме бизнесите си у нас“, споделя основоположникът на инициативата и креативен директор на агенция Mindblow, Николай Димов.

Ако вие сте собственик на малък или среден бизнес и отговаряте на критериите, все още можете да се включите в инициативата, като попълните формата за кандидатстване. Записването продължава до 15 февруари!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ